Partnerzy serwisu:

Nowy Sącz szuka operatora przystanków. Na okres 15 lat

Witold Urbanowicz 25.11.2020

Nowy Sącz szuka operatora przystanków. Na okres 15 lat
fot. Szymon Fecko, lic. CC BY-SA 3.0
Przedmiotem zamówienia, ogłoszonego przez Miejski Zarząd Dróg, jest obsługa i zarządzanie przystankami na terenie Nowego Sącza. Usługa obejmuje dostawę i montaż słupków i wiat oraz ich serwis, bieżące utrzymanie, utrzymanie czystości i porządku do końca 2035 r.
Zamówienie obejmuje 135 wiat w trzech typach (o długości 4-, 5- i 6 m). Jak wskazuje zamawiający, konstrukcja wiat powinna być aluminiowa. Wymagane jest jej zabezpieczenie przed korozją. Ściany wiaty powinny być wykonane ze szkła bezpiecznego, wymagane jest, by ławka stanowiła co najmniej połowę długości wiaty. Wyposażenie obejmuje też koszt na śmieci, znak przystanku od strony najazdowej, podświetlana nazwa przystanku.

Wszystkie zadaszenia powinny być wyposażone w panele fotowoltaiczne pozwalające na uzyskanie energii elektrycznej do zasilania urządzeń w wiacie. Wyposażenie obejmuje ładowarki indukcyjne, oświetlenie wiaty, czujnik ruchu i zmierzchu, podświetlenie gablot, monitoring, dwustronne jedno- bądź dwuwierszowe tablice informacyjne, wi-fi w wybranych lokalizacjach. Rezerwowo w okresie zimowym, aby uniknąć głębokiego rozładowania baterii, system zasilania powinien być tak zaprojektowany i dostarczony, aby miał możliwość przepięcia się na zasilanie z instalacji oświetlenia ulicznego lub innego źródła zasilania.

W skład zamówienia wchodzi też 231 słupków przystankowych aluminiowych. Powinny być wyposażone w panel fotowoltaiczne o mocy min 75 W i zestaw bezobsługowych baterii akumulatorów o pojemności min.17,5 Ah dla napięcia 12V.


W czasie trwania umowy operator będzie zobowiązany do utrzymania czystości i porządku. W okresie letnim usługa obejmuje zamiatanie, usuwanie nieczystości, opróżnianie koszty, usuwanie uszkodzonego szkła i poliwęglanu , mycie ławek, słupków i wiat, usuwanie naklejek, utrzymywanie terenów zielonych i podejmowanie działań interwencyjnych na zlecenie zamawiającego. W okresie zimowym dochodzą odśnieżanie, usuwanie śliskości i nawisów śnieżnych, wywożenie śniegu.

Ponadto do zadań wykonawcy należy serwis i bieżące utrzymanie przystanków. Przewidziano naprawę i wymianę uszkodzonych elementów, w tym szyb, ławek, skorodowanych elementów konstrukcyjnych.

Termin składania ofert mija 24 grudnia. O wyborze decydują cena (60%) oraz czas reakcji na zgłoszoną usterkę (40%). Usługa będzie obejmować okres od początku 2021 r. do końca 2035 r.

Podziel się ze znajomymi:
Komentarze:
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony