Wiedeń: Nowy tramwaj Bombardiera dla Badner Bahn w 2021 r.






Na Badner Bahn, podmiejskiej linii łączącej Wiedeń i Baden, pojawią się nowe tramwaje. Niskopodłogowiec serii TW500 będzie dysponował większą liczbą siedzeń i bardziej ergonomicznym układem wnętrza. Większy nacisk położono na nowoczesny i przejrzysty design.
Wnętrze zaprojektowano z myślą o różnych potrzebach pasażerów ze szczególnym uwzględnieniem osób o ograniczonej sprawności ruchowej i podróżnych z wózkami dziecięcymi. – Nowe pojazdy będą stopniowo zastępować stare modele wysokopodłogowe od drugiej połowy 2021 roku. Są one ważnym warunkiem rozszerzenia 7,5-minutowego cyklu w kierunku Baden w nadchodzących latach. Projektując wnętrze, zadbaliśmy o to, aby nasi pasażerowie czuli się komfortowo pod każdym względem – stwierdziła Monika Unterholzner, dyrektor zarządzający Wiener Lokalbahnen, operatora Badner Bahn.
Nowy tramwaj ma długość prawie 28 metrów i może pomieścić 160 pasażerów. Oprócz konwencjonalnych siedzeń posiada składane siedzenia, które w razie potrzeby można wykorzystać. Funkcja składania tworzy więcej miejsca wewnątrz pojazdu. Dwa zaprojektowane wielofunkcyjne miejsca są specjalnie dostosowane do wózków inwalidzkich. Dzięki składanej rampie dostęp dla osób niepełnosprawnych jest łatwiejszy niż wcześniej. Na pokładzie znajduje się również Wi-Fi dla pasażerów i gniazda do ładowania smartfonów, laptopów lub tabletów przy stołach. Ponadto wszystkie pojazdy będą wyposażone w energooszczędne oświetlenie LED i nowoczesny system informacji pasażerskiej.
Projekt wnętrza konsultowano ze stowarzyszeniami osób niepełnosprawnych. Dwie umieszczone obok siebie miejsca na wózki inwalidzkie są wyposażone w mikrofon dla kierowcy, przycisk żądania zatrzymania, gniazda ładowania USB i pasek. Drewniane siedzenia zostały zaprojektowane w nowoczesnym stylu. Materiał jest łatwy w utrzymaniu i łatwiejszy do czyszczenia z brudu. Po dostarczeniu pierwszego pojazdu, intensywnych testach wewnętrznych i oficjalnej homologacji spodziewa się, że próbne uruchomienie pierwszych dwóch pojazdów z pasażerami rozpocznie się w drugiej połowie 2021 roku. Oprócz zamówionych 18 pojazdów istnieje opcja dla maksymalnie szesnastu dodatkowych zestawów. Umowa serwisowa zakłada także bieżącą konserwację. Prace będą wykonywane bezpośrednio przez pracowników Wiener Lokalbahnen we własnych warsztatach firmy.
Nowy tramwaj ma długość prawie 28 metrów i może pomieścić 160 pasażerów. Oprócz konwencjonalnych siedzeń posiada składane siedzenia, które w razie potrzeby można wykorzystać. Funkcja składania tworzy więcej miejsca wewnątrz pojazdu. Dwa zaprojektowane wielofunkcyjne miejsca są specjalnie dostosowane do wózków inwalidzkich. Dzięki składanej rampie dostęp dla osób niepełnosprawnych jest łatwiejszy niż wcześniej. Na pokładzie znajduje się również Wi-Fi dla pasażerów i gniazda do ładowania smartfonów, laptopów lub tabletów przy stołach. Ponadto wszystkie pojazdy będą wyposażone w energooszczędne oświetlenie LED i nowoczesny system informacji pasażerskiej.
Projekt wnętrza konsultowano ze stowarzyszeniami osób niepełnosprawnych. Dwie umieszczone obok siebie miejsca na wózki inwalidzkie są wyposażone w mikrofon dla kierowcy, przycisk żądania zatrzymania, gniazda ładowania USB i pasek. Drewniane siedzenia zostały zaprojektowane w nowoczesnym stylu. Materiał jest łatwy w utrzymaniu i łatwiejszy do czyszczenia z brudu. Po dostarczeniu pierwszego pojazdu, intensywnych testach wewnętrznych i oficjalnej homologacji spodziewa się, że próbne uruchomienie pierwszych dwóch pojazdów z pasażerami rozpocznie się w drugiej połowie 2021 roku. Oprócz zamówionych 18 pojazdów istnieje opcja dla maksymalnie szesnastu dodatkowych zestawów. Umowa serwisowa zakłada także bieżącą konserwację. Prace będą wykonywane bezpośrednio przez pracowników Wiener Lokalbahnen we własnych warsztatach firmy.
Komentarze:
Rynek tramwajowy

Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |