Partnerzy serwisu:

MPK Wrocław z przetargiem na 20 rozjazdów

Witold Urbanowicz 02.04.2021

MPK Wrocław z przetargiem na 20 rozjazdów
fot. MPK Wrocław
MPK Wrocław rozpisało przetarg na dwadzieścia rozjazdów i jedno skrzyżowanie torowe. Zostaną one zamontowane w tym oraz na początku przyszłego roku.
Przedmiotem przetargu jest dostawa 20 rozjazdów tramwajowych i 1 skrzyżowania torowego przeznaczonych do wbudowania na terenie Wrocławia. Zamówienie obejmuje dwa rozjazdy podwójne z 18 krzyżownic, 10 rozjazdów dwutorowych pojedynczych z sześciu krzyżownic, cztery rozjazdy dwutorowe pojedyncze niepełne z pięciu krzyżownic, cztery rozjazdy jednotorowe pojedyncze, jedni skrzyżowanie torów z 16 krzyżownic.

Lokalizacje: pl. Jana Pawła II (cztery rozjazdy, jedno skrzyżowanie), pl. Dominikański (dwa rozjazdy w Oławskiej), Jedności Narodowej – Słowiańska (trzy rozjazdy), Jedności Narodowej ¬– Nowowiejska (trzy rozjazdy), Powstańców Śląskich / zajezdnia Borek (osiem rozjazdów).

Termin składania ofert mija 30 kwietnia. O wyborze decydują cena (60%), termin realizacji pierwszej dostawy (40%). Pierwsze rozjazdy mają zostać dostarczone w ciągu 10 tygodni od zawarcia umowy – najpóźniej do końca sierpnia 2021 r., a ostatnie – do końca stycznia 2022 r.

To nie koniec zmian. „W tym roku naszymi pracami będą objęte łącznie 82 zwrotnice. 51 – w ramach zaplanowanych wcześniej działań pod szyldem #TORYwolucji. 31 – w ramach dodatkowego programu Zwrotnica Plus” – informuje MPK. Spółka podpisała umowę na wymianę pięciu zwrotnic – przed skrzyżowaniem ul. Kazimierza Wielkiego z Ruską, przed skrzyżowaniem ulic Nowy Świat i św. Mikołaja, przed skrzyżowaniem ul. Piłsudskiego i Peronowej (od strony ul. Małachowskiego) oraz dwie na wjeździe na pętle Krzyki. „Wykonawca daje nam na nie 5 lat gwarancji. Prace zaczniemy w II lub III kwartale tego roku i o ewentualnych utrudnieniach w ruchu poinformujemy Was bliżej tego terminu. Całe zamówienie warte jest ponad 2 mln zł” – informuje przewoźnik.

Natomiast 31 marca oddano do użytku wymienioną zwrotnicę za pętlą Sępolno, co umożliwiło przywrócenie ruchu na obu torach pętli. Tym samym zniknęła potrzeba skracania wszystkich kursów linii 33 do Stadionu Olimpijskiego.


Podziel się ze znajomymi:
Komentarze:
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony