Metro zastanawia się nad ujednoliceniem sygnału zamykania drzwi

fot. WU
Metro Warszawskie zleca wykonanie analizy, która odpowie na pytanie o zasadność i możliwości ujednolicenia sygnałów zamykania drzwi w różnych typach taboru. Opracowanie ma powstać do końca roku.
Przedmiotem zapytania jest przeprowadzenie analizy zasadności ujednolicenia sygnalizacji ostrzegawczej zamknięcia drzwi pasażerskich we wszystkich rodzajach taboru metra. Obecnie inny sygnał jest w składach rosyjskich i Alstomach, a inny w Inspiro. W dodatku w pociągach rosyjskich komunikaty i sygnały zamknięcia drzwi nie są bezpośrednio powiązane z zamykaniem drzwi (w pozostałych typach taboru jest to sprzężone).
Analiza ma zawierać informacje, czy ujednolicenie sygnalizacji ostrzegawczej „będzie miało wpływ na polepszenie odbioru przez pasażerów sygnału ostrzegawczego”. – Mieliśmy sygnały od pasażerów, że nie pasują im różne sygnały zamykania drzwi. Nasi specjaliści postanowili sprawdzić, czy obecne i proponowane rozwiązania są zgodne z normami. W oparciu o te analizy będą podejmowane dalsze decyzje – informuje Maciej Czerski z biura prasowego Metra Warszawskiego.
Wykonawca ma przedstawić też propozycje, w jako sposób należałoby ujednolicić tę sygnalizację, w tym określi, która sygnalizacja powinna zostać uznana za standard. W tym celu wykonawca będzie mógł dokonać oględzin taboru, w tym m.in. przeprowadzenie pomiaru ciśnienia akustycznego. Analiza ma zostać wykonana do końca roku.
Analiza ma zawierać informacje, czy ujednolicenie sygnalizacji ostrzegawczej „będzie miało wpływ na polepszenie odbioru przez pasażerów sygnału ostrzegawczego”. – Mieliśmy sygnały od pasażerów, że nie pasują im różne sygnały zamykania drzwi. Nasi specjaliści postanowili sprawdzić, czy obecne i proponowane rozwiązania są zgodne z normami. W oparciu o te analizy będą podejmowane dalsze decyzje – informuje Maciej Czerski z biura prasowego Metra Warszawskiego.
Wykonawca ma przedstawić też propozycje, w jako sposób należałoby ujednolicić tę sygnalizację, w tym określi, która sygnalizacja powinna zostać uznana za standard. W tym celu wykonawca będzie mógł dokonać oględzin taboru, w tym m.in. przeprowadzenie pomiaru ciśnienia akustycznego. Analiza ma zostać wykonana do końca roku.
Komentarze:
Metro Warszawskie

Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |