Partnerzy serwisu:

Metro: Stroer uruchamia nowe ekrany reklamowe na peronach II linii

Redakcja 21.11.2019

Metro: Stroer uruchamia nowe ekrany reklamowe na peronach II linii
fot. Stroer
Firma Ströer uruchamia Digital Metroboard – nową sieć cyfrowych nośników reklamowych w przestrzeni Metra Warszawskiego. Zainstalowane na peronach stacji II linii wielkoformatowe ekrany będą emitowały reklamy od stycznia.
Digital Metroboard to sieć ekranów o przekątnej 138 cali rozmieszczonych na peronach II linii Metra Warszawskiego. Na każdej stacji zainstalowano od 2 do 6 ekranów emitujących obraz w jakości FULL HD. To nowy rodzaj nośnika reklamowego, odmienny od tego na I linii, gdzie infoscreeny działają w oparciu o obraz z rzutnika.

– Wyróżnikiem Digital Metroboard jest umieszczenie ekranów w zamkniętej, wyjątkowo atrakcyjnej estetycznie i uporządkowanej przestrzeni, gdzie nic nie konkuruje o uwagę odbiorcy. To jedyne nośniki na peronach, więc nasi klienci mają pewność, że przez trzy minuty oczekiwania na pociąg metra ich przekaz reklamowy nie będzie zakłócony i skutecznie dotrze do ponad 200 tysięcy pasażerów II linii – mówi Andrzej Magdziak, prezes zarządu Ströer Polska.

Od stycznia emisja reklam rusza na 7 stacjach – od stacji Rondo Daszyńskiego do stacji Dworzec Wileński. W następnych miesiącach Ströer planuje uruchomienie systemu na nowo otwierających się stacjach. Docelowo sieć ma objąć wszystkie lokalizacje na II linii metra.

Podziel się ze znajomymi:
Komentarze:
Metro Warszawskie
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony