Kraków rozpoczyna testy elektrycznego Irizara









Elektryczny autobus marki Irizar ie tram testowany przez MPK SA w Krakowie wyjechał dzisiaj na linię nr 169, przez kolejne dni będzie jeździł także na liniach nr 124 i 424. Pojazd będzie testowany w Polsce pierwszy raz.
Warto podkreślić, że autobus elektryczny marki Irizar autoryzowanego dealera grupy Wanicki będzie po raz pierwszy testowany w Polsce. Testy pojazdu będą trwać do 28 stycznia.
Pojazd wyróżnia się przede wszystkim wyjątkowym i nietypowym dla autobusów wyglądem zewnętrznym. Irizar jest w 100% elektrycznym, bezemisyjnym autobusem z wyglądem tramwaju. Opływowy kształt i osłony na kołach to nie wszystko. Wyjątkowa jest także bardzo duża powierzchnia okien, zapewniająca podróżującym pasażerom wrażenie bardzo dużej przestrzeni.
Autobus ma ponad 12 m długości, jest niskopodłogowy, wyposażony w wydzieloną przestrzeń, specjalne przyciski i uchwyty dla osób z ograniczoną mobilnością oraz platformę umożliwiającą wjazd osobom poruszającym się na wózkach. Posiada klimatyzację, monitoring i system informacji pasażerskiej. Dla pasażerów dostępne są trzy pary drzwi, z czego środkowe mają szerokość 1,2 m. W środku może jednocześnie podróżować prawie 100 pasażerów.
Pojazd jest wyposażony w baterie 180kW, ładowane zarówno przez wtyczkę, jak i pantograf, na trzy sposoby: ładowanie wolne, szybkie i ultra szybkie.
Pojazd wyróżnia się przede wszystkim wyjątkowym i nietypowym dla autobusów wyglądem zewnętrznym. Irizar jest w 100% elektrycznym, bezemisyjnym autobusem z wyglądem tramwaju. Opływowy kształt i osłony na kołach to nie wszystko. Wyjątkowa jest także bardzo duża powierzchnia okien, zapewniająca podróżującym pasażerom wrażenie bardzo dużej przestrzeni.
Autobus ma ponad 12 m długości, jest niskopodłogowy, wyposażony w wydzieloną przestrzeń, specjalne przyciski i uchwyty dla osób z ograniczoną mobilnością oraz platformę umożliwiającą wjazd osobom poruszającym się na wózkach. Posiada klimatyzację, monitoring i system informacji pasażerskiej. Dla pasażerów dostępne są trzy pary drzwi, z czego środkowe mają szerokość 1,2 m. W środku może jednocześnie podróżować prawie 100 pasażerów.
Pojazd jest wyposażony w baterie 180kW, ładowane zarówno przez wtyczkę, jak i pantograf, na trzy sposoby: ładowanie wolne, szybkie i ultra szybkie.
Komentarze:
Autobusy elektryczne

Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |