Partnerzy serwisu:

Kraków: Projekt węzła rozjazdowego Piłsudskiego w budżecie

Witold Urbanowicz 22.04.2022

Kraków: Projekt węzła rozjazdowego Piłsudskiego w budżecie
fot. ZDMK
ZDMK otworzył oferty w przetargu na opracowanie dokumentacji projektowej i pozyskanie pozwoleń na przebudowę węzła rozjazdowego Piłsudskiego i Straszewskiego. Zmieni się geometria torów. Wystartował tylko jeden podmiot. Prace projektowe i pozyskiwanie pozwoleń ma zająć dziewięć miesięcy.
Przedmiotem przetargu jest dokumentacja projektowa dla węzła rozjazdowego Piłsudskiego wraz z niezbędną przebudową układu drogowo-torowego w Straszewskiego. Rozwiązanie ma uwzględniać zabudowę łuków torowych o maksymalnych promieniach. Torowisko w ciągu Straszewskiego ma zostać skorygowane i dostosowane do istniejącego usytuowania torów (likwidacja kontrałuków torowych). Projektant musi też uwzględnić odcinek Piłsudskiego do przystanku Uniwersytet Jagielloński. Wykonany ma zostać peron przystankowy, który zostanie dosunięty do torowiska (z zachowaniem skrajni). Długość peronu to 45 m, a wysokość – 17 cm nad główką szyny. Zastosowane mają zostać krawężniki typu kassel. Torowisko w Piłsudskiego i Straszewskiego (w kierunku ul. Podwale) ma zostać dostosowane także do skrajni autobusowej.

Zadaniem wykonawcy będzie opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych oraz pozyskanie wszelkich uzgodnień. Projektant musi też uzyskać ostateczną decyzję o pozwoleniu na budowę. W sumie na całość przeznaczono dziewięć miesięcy.

Wczoraj (21 kwietnia) minął termin składania ofert. Wystartowała jedynie firma Progreg, która wyceniła prace na 169,740 zł, co mieści się w budżecie określonym na 600 tys. zł.

Jak pisaliśmy, równolegle trwa przetarg na opracowanie dokumentacji projektowej i pozyskanie pozwoleń na przebudowę węzła rozjazdowego u zbiegu ulic Dunajewskiego, Podwale i Karmelickiej. Więcej o krakowskich zamierzeniach piszemy tutaj.
Podziel się ze znajomymi:
Komentarze:
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony