Partnerzy serwisu:

Dziewięć dworców systemowych w trzech województwach

Witold Urbanowicz 08.04.2019

Dziewięć dworców systemowych w trzech województwach
fot. PKP SA
Kolejny raz PKP SA starają się wybrać firmy, które zaprojektują i wybudują dworce systemowe w różnych lokalizacjach. Przetarg obejmuje dziewięć obiektów w województwach mazowieckim, podlaskim i wielkopolskim wpłynęło pięć ofert.
Postępowanie jest podzielone na dwie części w zależności od rodzaju dworca, jaki ma zostać wybudowany. Przewidziano dwa warianty. Typ A przewiduje wydzielenie w części kubaturowej części technicznej wraz z toaletą oraz otwartą poczekalnię. Typ B to większa wersja z zamkniętą, ogrzewaną poczekalnią oraz częścią komercyjną (z możliwością sprzedaży biletów) lub kasą z zapleczem sanitarnym.

Obiekty miałyby stanąć na stacjach:
  • Dębe Wielkie: mazowieckie, linia kolejowa nr 2, typ B, dworzec w nowym miejscu,
  • Garwolin: mazowieckie, linia kolejowa nr 7, typ B, istniejący dworzec do rozbiórki,
  • Kornelin: mazowieckie, linia kolejowa nr 3, typ B, istniejący dworzec przeznaczony do rozbiórki,
  • Łaskarzew Przystanek: mazowieckie, linia kolejowa nr 7, typ B, istniejący dworzec do rozbiórki,
  • Nowy Tomyśl: wielkopolskie, linia kolejowa nr 3, typ B, dworzec w nowym miejscu,
  • Racibory: podlaskie, linia kolejowa nr 6, typ A, dworzec w nowym miejscu,
  • Wasilków: podlaskie, linia kolejowa nr 6, typ A, istniejący dworzec do częściowej rozbiórki,
  • Wrzosów: mazowieckie, linia kolejowa nr 2, typ B, istniejący dworzec do rozbiórki,
  • Zdrody Nowe: podlaskie, linia kolejowa nr 6, typ A, istniejący dworzec do częściowej rozbiórki.

Termin składania ofert mija 15 maja, a jedynym kryterium wyboru jest cena. Na realizację przeznaczono do 70 tygodni. To już kolejne podejście do realizacji dworców w tych lokalizacjach – w niektórych przypadkach już piąte.

Podziel się ze znajomymi:
Komentarze:
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony