Partnerzy serwisu:

Dworce systemowe w 9 lokalizacjach w trzech województwach. Kolejne podejście

Witold Urbanowicz 27.12.2018

Dworce systemowe w 9 lokalizacjach w trzech województwach. Kolejne podejście
fot. PKP SA
Kolejny raz PKP SA starają się wybrać firmy, które zaprojektują i wybudują dworce systemowe w różnych lokalizacjach. Tym razem przetarg obejmuje dziewięć obiektów w województwach mazowieckim, podlaskim i wielkopolskim.
lokalizacjach na terenie województwa wielkopolskiego i mazowieckiego. Postępowanie jest podzielone na dwie części w zależności od rodzaju dworca, jaki ma zostać wybudowany. Przewidziano dwa warianty. Typ A przewiduje wydzielenie w części kubaturowej części technicznej wraz z toaletą oraz otwartą poczekalnię. Typ B to większa wersja z zamkniętą, ogrzewaną poczekalnią oraz częścią komercyjną (z możliwością sprzedaży biletów) lub kasą z zapleczem sanitarnym. Termin składania ofert mija 23 stycznia, a jedynym kryterium wyboru jest cena. Na realizację przeznaczono do 70 tygodni.

Obiekty miałyby stanąć na stacjach:
  • Dębe Wielkie: mazowieckie, linia kolejowa nr 2, typ B, dworzec w nowym miejscu,
  • Garwolin: mazowieckie, linia kolejowa nr 7, typ B, istniejący dworzec do rozbiórki,
  • Kornelin: mazowieckie, linia kolejowa nr 3, typ B, istniejący dworzec przeznaczony do rozbiórki,
  • Łaskarzew Przystanek: mazowieckie, linia kolejowa nr 7, typ B, istniejący dworzec do rozbiórki,
  • Nowy Tomyśl: wielkopolskie, linia kolejowa nr 3, typ B, dworzec w nowym miejscu,
  • Racibory: podlaskie, linia kolejowa nr 6, typ A, dworzec w nowym miejscu,
  • Wasilków: podlaskie, linia kolejowa nr 6, typ A, istniejący dworzec do częściowej rozbiórki,
  • Wrzosów: mazowieckie, linia kolejowa nr 2, typ B, istniejący dworzec do rozbiórki,
  • Zdrody Nowe: podlaskie, linia kolejowa nr 6, typ A, istniejący dworzec do częściowej rozbiórki.

To – w zależności od dworców – drugie bądź czwarte podejście do budowy dworców systemowych w tych lokalizacjach. Poprzednie kilka przetargów kończyło się brakiem chętnych bądź drogimi ofertami, do których dopłacać nie chciały PKP SA. Na realizację przeznaczono 70 tygodni.


Podziel się ze znajomymi:
Komentarze:
Zobacz też
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony