Partnerzy serwisu:

Dott wykorzysta e-rowery cargo w działaniach serwisowych

Redakcja 13.04.2022

Dott wykorzysta e-rowery cargo w działaniach serwisowych
fot. DOTT
W kwietniu br. do warszawskiego oddziału Dott dotarły elektryczne rowery cargo. Będą one wykorzystywane przez serwisantów w procesie wymiany baterii w e-hulajnogach. Takie pojazdy są już używane w innych europejskich miastach, takich jak Paryż, Rzym czy Bruksela i okazały się jednym z głównych czynników, które w 2021 r. pomogły firmie zmniejszyć emisję dwutlenku węgla na kilometr o 48% w porównaniu z rokiem poprzednim.
Dott dąży do 100% prowadzenia działalności we własnym zakresie. Firma posiada własny warsztat, w którym wyszkoleni specjaliści zajmują się serwisem i naprawą e-pojazdów marki.

Zastosowanie wymiennych baterii w e-hulajnogach radykalnie zmieniło działania operacyjne firmy. Wcześniej Dott umieszczał po prostu wszystkie e-pojazdy w większych samochodach typu van i przewoził je na obrzeża miasta, aby naładować każdy z nich w warsztacie. Teraz pracownicy będą mogli również poruszać się po mieście elektrycznymi rowerami i wymieniać rozładowane baterie na miejscu. Taka zmiana procesu nie tylko wpływa na koszty operacyjne, ale przede wszystkim zwiększa dostępność e-hulajnóg dla użytkowników. Dott planuje maksymalnie wykorzystać zeroemisyjność nowych pojazdów, więc przy ich użyciu będzie również wykonywał niewielkie relokacje czy porządkowanie przewróconych e-hulajnóg.

– W Dott stale szukamy sposobów na ulepszanie procesów operacyjnych oraz zmniejszanie naszego wpływu na środowisko. Wymienianie baterii w e-hulajnogach przy pomocy elektrycznych rowerów cargo wpływa na realizację naszych ambitnych celów – zarówno tych środowiskowych, jak i biznesowych. Już od dłuższego czasu wykorzystujemy je na zachodnich rynkach, gdzie świetnie sprawdzają się w miejskich ekosystemach. Ich rozmiar, łatwość obsługi oraz napęd elektryczny sprawiają, że idealnie sprawdzają się w tym zadaniu – komentuje Borys Pawliczak, dyrektor generalny Dott w Polsce.

Pojazdy zostały zaprojektowane według indywidualnych potrzeb Dott i wyprodukowane przez polską firmę. Serwisanci Dott wykorzystują e-rowery cargo już od kilku sezonów w takich miastach jak Bruksela, Liege, Paryż, Lyon, Bordeaux, Marsylia, Bonn, Koln, Londyn, Helsinki, Mediolan, Turyn, Rzym.
Podziel się ze znajomymi:
Komentarze:
Najnowsze wiadomości
Polecane wiadomości
Praca
Komentarze
Fotorelacje
Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMSKontakt
Pełna wersja strony