Alstom z kolejnym kontraktem na autonomiczne pociągi w Paryżu

fot. Alstom
Pociągi autonomiczne przeznaczone do obsługi 18 linii metra sieci Île-de-France dostarczy Alstom. Jest to kolejny kontrakt, który zrealizuje producent. Pociągi metra będą autonomiczne, a zamówienie obejmie także dostarczanie systemów sterowania i transmisji danych. Maksymalne zamówienie może wynieść nawet 37 pojazdów autonomicznych, a w pierwszej fazie dostarczonych zostanie 15 pociągów. Kontrakt opiewa na 230 milionów euro.
Alstom uzyskał kolejne znaczące zamówienie na pociągi przeznaczone do kursowania w paryskim metrze. Autonomiczne pojazdy, które będą kolejnymi tego typu pociągami w systemie metra w stolicy Francji, będą obsługiwać linię 18 sieci Île-de-France. Kontrakt, poza pociągami, obejmuje także dostarczanie systemów sterowania, sygnalizacji, a także systemy transmisji danych.
– Jesteśmy szczególnie dumni z wygrania kontraktu na linię 18 sieci Île-de-France. Po systemie metra w Tuluzie, przyznanym nam w zeszłym roku, to wyróżnienie jest kolejnym uznaniem naszej wiedzy specjalistycznej w zakresie zintegrowanych systemów metra "pod klucz" i mobilności cyfrowej. Ten kontrakt wskazuje również na odnowione zaufanie naszych klientów, Île-de-France Mobilités i Société du Grand Paris – powiedział Jean-Baptiste Eyméoud, prezes Alstom France.
Kontrakt jest współfinansowany przez Société du Grand Paris i Île-de-France Mobilités, które odpowiadają za tabor i wyposażenie pokładowe. Maksymalne zamówienie może opiewać na 37 pociągów, a podstawowo zostanie dostarczonych 15 składów. Pociągi zostały zaprojektowane z myślą o przewożeniu jak największej ilości osób. Każdy skład będzie miał 3 pary drzwi w każdym z członów, a ponadto gniazda USB i system informacji pasażerskiej. Pojazdy zabiorą na pokład około 500 osób i rozpędzą się do prędkości około 100 km/h.
Linia 18 to 35-kilometrowa automatyczna linia metra, w tym 14 kilometrów linii napowietrznych, które ostatecznie połączą Wersal z lotniskiem Orly w 30 minut, przechodząc przez płaskowyż Saclay, znany z głównych ośrodków edukacyjnych i badawczych.
– Jesteśmy szczególnie dumni z wygrania kontraktu na linię 18 sieci Île-de-France. Po systemie metra w Tuluzie, przyznanym nam w zeszłym roku, to wyróżnienie jest kolejnym uznaniem naszej wiedzy specjalistycznej w zakresie zintegrowanych systemów metra "pod klucz" i mobilności cyfrowej. Ten kontrakt wskazuje również na odnowione zaufanie naszych klientów, Île-de-France Mobilités i Société du Grand Paris – powiedział Jean-Baptiste Eyméoud, prezes Alstom France.
Kontrakt jest współfinansowany przez Société du Grand Paris i Île-de-France Mobilités, które odpowiadają za tabor i wyposażenie pokładowe. Maksymalne zamówienie może opiewać na 37 pociągów, a podstawowo zostanie dostarczonych 15 składów. Pociągi zostały zaprojektowane z myślą o przewożeniu jak największej ilości osób. Każdy skład będzie miał 3 pary drzwi w każdym z członów, a ponadto gniazda USB i system informacji pasażerskiej. Pojazdy zabiorą na pokład około 500 osób i rozpędzą się do prędkości około 100 km/h.
Linia 18 to 35-kilometrowa automatyczna linia metra, w tym 14 kilometrów linii napowietrznych, które ostatecznie połączą Wersal z lotniskiem Orly w 30 minut, przechodząc przez płaskowyż Saclay, znany z głównych ośrodków edukacyjnych i badawczych.
Komentarze:
Inteligentne systemy transportowe

Zobacz też

Najnowsze wiadomości

Polecane wiadomości

Praca

Komentarze

Fotorelacje

Bądź na bieżąco:
© 2016 ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS | Kontakt Pełna wersja strony |