Partnerzy serwisu:
Przestrzeń

Warszawska komunikacja z nowym logo. Przykłady użycia

Dalej Wstecz
Autor:

Witold Urbanowicz

Data publikacji:
2017-09-27 14:00
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Warszawska komunikacja z nowym logo. Przykłady użycia
mat. Type2
Warszawska komunikacja z nowym logo. Przykłady użycia
Warszawska komunikacja z nowym logo. Przykłady użycia
Warszawska komunikacja z nowym logo. Przykłady użycia
Warszawska komunikacja z nowym logo. Przykłady użycia
Pracownie graficzne Type2 i Threedotstype wygrały konkurs na nowe logo stołecznej komunikacji, proponując stylizowaną literę „T” z zapożyczonym od syreny ogonem. Dopiero teraz będzie powstawała księga znaków, ale graficy ze zwycięskiej firmy pokazują możliwe przykładowe sposoby zastosowania nowego logo.

Warszawa zamierza wdrożyć jedno, wspólne logo dla całej komunikacji miejskiej, która teraz będzie funkcjonować pod nazwą Warszawski Transport Publiczny. W konkursie, w którym wpłynęło 189 prac, zwyciężyła propozycja złożona przez grafików tworzących konsorcjum TypeThree. Składa się ono z pracowni Type2, mającej na swoim koncie ma chociażby logo Muzeum Narodowego w Warszawie, i Threedotstype.

Nowe logo łączy w sobie trzy składowe elementy z nazwy Warszawski Transport Publiczny. Stąd np. ogon syrenki czy litera T. – O wyborze zdecydował bardzo jasny komunikat – nawiązanie do transportu i do miasta. Komisja doceniła też dopracowaną formę znaku – na to się dobrze patrzy, będzie się on dobrze wpisywał w przestrzeń miejską, w której będzie konkurował z innymi znakami. Widzimy też delikatne nawiązanie retro i czerpanie z historii. Mam nadzieję, że dzięki temu znak będzie się dobrze starzał – mówi Wojciech Wagner, zastępca dyrektora Biura Architektury i Planowania Przestrzennego.

Prace koncepcyjne i przygotowawcze do wdrożenia nowego logo mają trwać do końca roku. Już teraz jednak autorzy pokazują możliwe zastosowania nowego logo w identyfikacji wizualnej komunikacji. Urzędnicy zaznaczają jednak, że nie jest to przesądzony i docelowy kształt. – Księga znaków dopiero będzie powstawać – mówi Igor Krajnow, rzecznik prasowy warszawskiego ZTM-u.

– Przed nami proces wdrażania. Zaczynamy posługiwać się hasłem Warszawski Transport Publiczny. Ze względów organizacyjnych i finansowych nowe logo będziemy wdrażać etapowo, został powołany Zespół roboczy przy ZTM-ie przy współpracy z Biurem Marketingu miasta i zwycięską pracownią. Po otrzymaniu księgi znaków ustalimy harmonogram wdrożenia. Myślę, że dobrym terminem startu będzie początek nowego roku – zapowiada Katarzyna Strzegowska, wicedyrektor ZTM-u.




VII Kongres Kolejowy
 VII Kongres Kolejowy


23 listopada 2017 r. w warszawskim hotelu Sofitel Victoria odbędzie się kolejna, VII edycja Kongresu Kolejowego. To największe i najbardziej prestiżowe wydarzenie konferencyjne w branży transportu szynowego, organizowane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR wspólnie z Forum Kolejowym - Railway Business Forum. Wszystkie poprzednie edycje Kongresu miały ogromne znaczenie dla branży transportu kolejowego w naszym kraju oraz były jedyną tak szeroką platformą dyskusji poświęconej polskiemu kolejnictwu. W zeszłym roku udział w dyskusjach wzięło ponad 700 osób ze świata polityki, samorządu, nauki, biznesu i przemysłu. W 2017 r. poruszać będziemy m.in. następujące tematy:

• Rola kolei w systemie transportowym państwa – jak przywrócić transportowi szynowemu należne mu miejsce?
• Kolejowe przewozy towarowe – jaki jest potencjał wzrostu sektora?
• Smart Railways – inteligentna kolej na miarę XXI wieku
• Gdzie będzie infrastruktura kolejowa w Polsce w roku 2023?
• Inwestycje w transport kolejowy a oczekiwania wspólnot samorządowych
• Bezpieczeństwo na kolei w Polsce

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, za akredytacją. Zapraszamy do rejestracji pod www.kongreskolejowy.pl

Podziel się z innymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również
Warszawska komunikacja ma nowe logo. Połączenie syrenki i transportu

Przestrzeń

Warszawska komunikacja ma nowe logo. Połączenie syrenki i transportu

Witold Urbanowicz 27 września 2017

Konkurs na logo komunikacji. Po co ZTM-owi nowy znak?

Przestrzeń

Konkurs na logo komunikacji. Po co ZTM-owi nowy znak?

Witold Urbanowicz 13 czerwca 2017

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca
Rynek Kolejowy Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS