Partnerzy serwisu:
Komunikacja

Warszawa: Pierwszy Metropolis po naprawie w Mińsku Maz. kończy testy

Dalej Wstecz
Autor:

Witold Urbanowicz

Data publikacji:
2017-02-07 15:55
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Warszawa: Pierwszy Metropolis po naprawie w Mińsku Maz. kończy testy
fot. MW
Warszawa: Pierwszy Metropolis po naprawie w Mińsku Maz. kończy testy
Warszawa: Pierwszy Metropolis po naprawie w Mińsku Maz. kończy testy
Warszawa: Pierwszy Metropolis po naprawie w Mińsku Maz. kończy testy
Jak informuje Metro Warszawskie, pierwszy z dziesięciu składów Alstom Metropolis wysłanych na naprawę P5 do Mińska Mazowieckiego przechodzi ostatnie testy. Skład wyjeżdża oczywiście w nowych barwach – z żółtym pasem.

W zeszłym roku Metro Warszawskie podpisało umowę z firmą ZNTK Mińsk Mazowiecki na wykonanie naprawy piątego poziomu utrzymania (P5) dziesięciu składów Alstom Metropolis ’98. Pierwotnie liczba pociągów miała być większa, ale wcześniejsze przetargi nie przynosiły rozstrzygnięcia i Metro we własnym zakresie dokonało część napraw.

Naprawie podlegają zarówno pudła, jak i wózki. – Wykonanie naprawy wózków obejmuje wykonanie pomiarów geometrii ram, wymianę elementów zawieszenia, wykonania napraw zestawów kołowych napędowych i tocznych. W zakres naprawy pudeł wagonów wchodzi: wykonanie pomiarów geometrii pudeł, naprawa malatury pudeł oraz drzwi, wymiana pasa niebieskiego na pudle na pas w kolorze żółtym, wymiana uszkodzonych okien i szyb, naprawa pulpitu maszynisty oraz podłóg przedziału pasażerskiego – wylicza Anna Bartoń, rzecznik prasowy Metra Warszawskiego.

Pierwsze składy zostały dostarczone w czasie zeszłorocznych wakacji do zakładów w Mińsku Mazowieckim. Wykorzystano do tego lawety i transport drogowy. Pierwszy skład – o numerze 24 – wrócił do Warszawy na początku grudnia. Teraz, jak informuje Metro, pociąg przechodzi ostatnie testy. Po ich zakończeniu wróci do ruchu.

Niewykluczone też, że do ZNTK Mińsk Mazowiecki trafią 64 wagony rosyjskie serii 81. Firma złożyła tańszą ofertę na naprawę piątego poziomu utrzymania 28 wagonów czołowych (typu 81-717.3, 81-572) i 36 wagonów pośrednich (typu 81-714.3 i 81-573)

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również
Co wyremontuje i zmodernizuje w 2017 r. Metro Warszawskie?

Komunikacja

Co wyremontuje i zmodernizuje w 2017 r. Metro Warszawskie?

Witold Urbanowicz 07 lutego 2017

Metro na Wolę: Wolska bez przejazdu do centrum od weekendu

Komunikacja

Metro na Wolę: Wolska bez przejazdu do centrum od weekendu

Witold Urbanowicz 30 stycznia 2017

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5