Partnerzy serwisu:
Komunikacja

Warszawa: Krótkie Jazzy wracają do Bydgoszczy. Trzeba wzmocnień konstrukcji

Dalej Wstecz
Autor:

Witold Urbanowicz

Data publikacji:
2017-04-12 09:30
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Warszawa: Krótkie Jazzy wracają do Bydgoszczy. Trzeba wzmocnień konstrukcji
fot. Martyn Janduła
Tramwaje Warszawskie mają problem z najnowszymi pojazdami, czyli krótkimi Jazzami. – Producent tramwajów rozpoczął akcję serwisową związaną z wprowadzaniem prewencyjnych wzmocnień w konstrukcji tramwajów typu 134N – mówi Michał Powałka, rzecznik prasowy Tramwajów Warszawskich.

Tramwaje Warszawskie dokonały w ostatnich latach sporej wymiany taboru. Najnowsze pojazdy to krótkie, blisko 20-metrowe tramwaje 134N Jazz. Spółka zamówiła łącznie 30 takich wozów do obsługi mniej obleganych linii. Pierwszy pojazd zaczął wozić pasażerów 30 lipca, rozpoczynając tzw. test niezawodności. Tramwaj musiał przejeździć 5 tys. km bez większych awarii i przestojów. Udało się go zakończyć dopiero we wrześniu, co wpłynęło na opóźnienie w odbiorze kolejnych wozów.

Teraz uwidoczniły się inne problemy związane z tramwajami. – Producent tramwajów rozpoczął akcję serwisową związaną z wprowadzaniem prewencyjnych wzmocnień w konstrukcji tramwajów typu 134N – informuje Michał Powałka, rzecznik prasowy Tramwajów Warszawskich.

Pojazdy znów można spotkać na lawetach, gdyż naprawy wykonywane są w Bydgoszczy. – W jednostkach organizacyjnych spółki, gdzie tramwaje są eksploatowane, nie ma możliwości, aby wykonać przedmiotowe prace. W przypadku Zakładu Naprawy Tramwajów możliwości naprawcze są ograniczone ze względu na rozpoczynającą się w tym roku modernizację – wyjaśnia Powałka. – Działania profilaktyczne podjęliśmy, kierując się odpowiedzialnością za jakość dostarczonych Warszawie produktów. Choć przyczyna tej prewencyjnej akcji leży po stronie jednego z producentów podzespołów, traktujemy opiekę posprzedażową nad pojazdami marki Pesa jako coś oczywistego, a jednocześnie wyciągamy wnioski prowadzące do stawiania jeszcze wyższych wymagań naszym poddostawcom i weryfikowania współpracy z nimi – informuje Michał Żurowski, rzecznik prasowy Pesy.

– Harmonogram wykonywania akcji serwisowej jest obecnie uzgadniany pomiędzy stronami. Akcja serwisowa do tej pory zakończyła się w 1 tramwaju typu 134N, kolejny jest u producenta w Bydgoszczy. Pozostałe tramwaje realizują zadania przewozowe – mówi Michał Powałka. 

Podziel się z innymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również
Tramwaje Pesy niezawodne w ponad 96%

Komunikacja

Tramwaje Pesy niezawodne w ponad 96%

Witold Urbanowicz 01 grudnia 2016

Głośne warszawskie tramwaje. To nie przez wózki

Komunikacja

Głośne warszawskie tramwaje. To nie przez wózki

Witold Urbanowicz 27 września 2016

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca
Rynek Kolejowy Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS