ZTM w Warszawie szykuje przetarg na remont pawilonów wejściowych na stacji Młociny. Od początku funkcjonowania stacji jej problemem jest nieszczelny dach, co uwidocznia się w formie przecieków na szklanym suficie przykrywające hale odpraw.
ZTM w Warszawie prowadzi teraz przetarg na zaprojektowanie i wykonanie remontu przekrycia na północnym i południowym pawilonach wejściowych stacji Młociny. Od początku funkcjonowania – czyli ich otwarcia w 2008 r. – sprawiają one problemy. – Przyczyną zlecenia projektu i wykonania remontu dachu na stacji Młociny jest cieknące przekrycie dachu. W ramach remontu zostanie przeprowadzona gruntowana naprawa poszycia w części przeszklej – wyjaśnia Magdalena Potocka z biura prasowego ZTM.
Prace mają zostać wykonane w ciągu trzech miesięcy – nie później niż do końca października tego roku. Roboty będą wykonywane w ciągu dnia z zachowaniem dostępności pasażerów do wejścia przez całą dobę. Możliwe jest natomiast zamykanie jednego przejścia przy pawilonie w godzinach pracy metra.
To nie koniec pracy przy wejściach do warszawskiego metra. ZTM planuje m.in. wymianę okładzin z gresu na stacji A19 Marymont w pawilonie południowym, wymianę nakryw na murkach na stacjach A7 Wilanowska i A15 Ratusz, a także
remont wejść i
zadaszeń na odcinku od Kabat do Politechniki.