Partnerzy serwisu:
Komunikacja

Radzymin. Komunikację przez trzy lata obsłuży PKS Tarnobrzeg

Dalej Wstecz
Autor:

Jakub Dybalski

Data publikacji:
2017-03-20 10:10
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Radzymin. Komunikację przez trzy lata obsłuży PKS Tarnobrzeg
RadzyminFot. J. Janusz, lic. CC 2.5
Urząd miasta w Radzyminie rozstrzygnął przetarg na trzyletnią obsługę tamtejszych linii autobusowych. W podwarszawskiej miejscowości jeżdżą zarówno autobusy ZTM jak i lokalne, które w myśl przetargu powinny być z nimi skomunikowane.

PKS Tarnobrzeg za obsługę pięciu linii autobusowych (R–1, R–2, R–5, R–6 oraz N) do końca stycznia 2020 r. zarobi 1,965 mln zł netto. Urząd miasta założył w tym przetargu, ze na usługę wyda do 2,4 mln zł netto. Rywalem tarnobrzeskiego przewoźnika były, niżej oceniony Vis Attractiwa, oraz wykluczony Raf–Bus.

Zamówienie dotyczy obsługi linii R–1, R–5 i R–6 od poniedziałku do soboty, linii R–2 w weekendy, a także nocnej linii N. Po Radzyminie jeździ jeszcze linia R–3, ale nie była objęta przetargiem. Z kolei linia R–4 uległa likwidacji i część jej funkcji przejęła „piątka”.

Jednym z wymogów przetargu, było takie skoordynowanie linii R–5, by można się było swobodnie przesiadać między nią, a obsługiwanymi przez warszawski ZTM liniami 705 i 738.

W Radzyminie za jednorazowy bilet na komuni8kacje miejską płaci się 3 zł. 90 zł kosztuje bilet miesięczny.

Kongres Transportu Publicznego 2017

VI Kongres Transportu Publicznego

Szósta edycja Kongresu Transportu Publicznego odbędzie się w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie w dniach 12-13 października 2017 roku.

Wydarzenie to jest największym w Polsce spotkaniem przedstawicieli firm, instytucji i organizacji związanych z transportem publicznym. Wśród wątków które zostaną poruszone w tym roku znajdą się tematy takie jak:
  • alternatywne paliwa w transporcie a niska emisja w polskich miastach,
  • mobilność miejska,
  • technologie i źródła finansowania ekomobilności,
  • oświetlenie i jego wpływ na komfort i bezpieczeństwo pasażerów w transporcie publicznym oraz aktywność mieszkańców miast
  • wpływ „uwolnienia” stawek za parkowanie na spójny rozwój miast • tworzenie zintegrowanych systemów informacji pasażerskiej
  • centra przesiadkowe – planowanie, realizacja, najlepsze praktyki.

Podziel się z innymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również
Poznań będzie miał rowerową drogówkę

Prawo & Finanse

Poznań będzie miał rowerową drogówkę

Rafał Stawecki 20 marca 2017

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca
Rynek Kolejowy Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS