Partnerzy serwisu:
Komunikacja

Poznań bez zaskoczeń. Tylko Modertrans chce dostarczyć tramwaje

Dalej Wstecz
Autor:

Witold Urbanowicz

Data publikacji:
2015-11-18 16:13
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Poznań bez zaskoczeń. Tylko Modertrans chce dostarczyć tramwaje
fot. Martyn Janduła
MPK w Poznaniu otworzyło oferty w przetargu na dostawę dwudziestu częściowo niskopodłogowych tramwajów. Zgodnie z przewidywaniami jedyną ofertę złożył Modertrans. Mieści się ona idealnie w założonym kosztorysie.

Ogłoszony przez MPK Poznań przetarg obejmuje dostawę 20 częściowo niskopodłogowych wozów jednokierunkowych, z opcją na zwiększenie zamówienia o kolejne dziesięć pojazdów. W skład przyszłego kontraktu wchodzi również pakiet gwarancyjny. To jedno z pierwszych zamówień z nowej perspektywy unijnej.

Dzisiaj minął termin składania ofert. Jak poinformowało MPK, jedyną ofertę złożył poznański Modertrans, który jest spółką-córką przewoźnika. Wykonawca określił cenę na 135 685 tys. zł brutto, z czego wyposażenie zajezdni stanowi 369 tys. zł. Zamawiający planował przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę tylko nieznacznie większą – 136 530 tys. zł brutto. Przed rozstrzygnięciem postępowania komisja przetargowa musi zbadać ofertę pod kątem formalnym.

Długość tramwajów określono na 28-32 m, a szerokość na 2,35-2,4 m. Zamawiający wymagał minimum 20% niskiej podłogi. Pojemność tramwaju musi wynosić co najmniej 200 miejsc, przy czym wymaganych jest min. 30 siedzeń stałych oraz dziewięć miejsc rozkładanych. Tramwaj musi być wyposażony w układ ogrzewania, wentylacji wymuszonej (mechanicznej) i klimatyzacji, a także rampę dla niepełnosprawnych. Nowością są sześć portów USB do ładowania telefonów i urządzeń mobilnych (po dwa w każdym członie), system liczenia pasażerów, a także wyznaczone miejsce do bezpiecznego przewozu rowerów z pasami mocującymi i uchwytami.

Podziel się z innymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również
Poznań. 111 nowych tramwajów do 2021 r. Pięć nowych tras

Komunikacja

Poznań. 111 nowych tramwajów do 2021 r. Pięć nowych tras

Witold Urbanowicz 10 marca 2016

Poznań. Jaka będzie przyszłość PeSTki?

Komunikacja

Poznań. Jaka będzie przyszłość PeSTki?

Olga Plesińska 24 lutego 2016

Poznań: Tylko Modertrans chce dostarczyć dwukierunkowe tramwaje

Komunikacja

Poznań: Tylko Modertrans chce dostarczyć dwukierunkowe tramwaje

Witold Urbanowicz 09 lutego 2016

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca
Rynek Kolejowy Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS