Polkowice rozpisały właśnie przetarg na dostawę sześciu elektrobusów, ładowanych za pomocą plug-in. Dostawy mają zostać zrealizowane najpóźniej w ciągu 280 dni od podpisania umowy.
Przedmiotem zamówienia, ogłoszonego przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej i Komunikacji Miejskiej w Polkowicach, jest dostawa sześciu autobusów miejskich z napędem elektrycznym. Zgodnie ze specyfikacją mają to być pojazdy fabrycznie nowe, wyprodukowane w 2017 r., pozwalające na ładowanie za pomocą plug-in. Producent musi dostarczyć też niezbędny sprzęt i oprogramowanie do napraw i diagnostyki. W momencie publikacji artykułu PGMiKM nie udostępnił jeszcze szczegółowej specyfikacji zamówienia. Polkowice przewidują możliwość udzielenia zamówień dodatkowych, w oparciu o oddzielną umowę, na dostawę czterech elektrobusów w okresie trzech lat od realizacji tego kontraktu. Warunkiem są oczywiście wolne środki.
Zamawiający wymaga, by wykonawca wskazał co najmniej jedną stację serwisową w odległości do 100 km, która zapewni obsługę oferowanych pojazdów. W innym razie naprawy będą musiały się odbywać w serwisie wykonawcy, który będzie zobowiązany – zgodnie z umową – do pokrywania kosztów transportu. Dostawca musi zapewnić też dostępność części zamiennych w okresie co najmniej 10 lat od odbioru końcowego pojazdów.
Polkowice postawiły przed wykonawcami warunki techniczne, które upoważniają do ubiegania się o zamówienie. Dostawcy muszą wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat zrealizowali co najmniej dwie dostawy, w ramach odrębnych zamówień, na co najmniej sześciu autobusów stuprocentowym napędem elektrycznym zasilanych bateriami liniowymi łącznie (przy czym jedno zamówienie musiało opiewać na co najmniej dwa pojazdy). Drugi warunek dotyczy dostawy sześciu pojazdów posiadających zasilanie za pomocą baterii liniowych, w tym min. dwóch autobusów ze stuprocentowym napędem elektrycznym zasilanych bateriami liniowymi (dopuszcza się w ramach odrębnych zamówień) oraz przynajmniej czterech trolejbusów posiadających alternatywne zasilanie za pomocą baterii liniowych w ramach jednego zamówienia.
Termin składania ofert mija 7 lutego 2017 r. O wyborze zadecydują cena (60%), zużycie energii ( 17%), parametry techniczne (16%), skrócenie terminu dostawy (5%) oraz okres udzielonej gwarancji na baterie liniowe (2%). Dostawy mają zostać zrealizowane najpóźniej w ciągu 280 dni od podpisania umowy.
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.