Partnerzy serwisu:
Przestrzeń

Pociągi metra na razie bez reklam. Nowe treści w ciągu 60 dni

Dalej Wstecz
Autor:

Witold Urbanowicz

Data publikacji:
2017-01-04 15:10
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Pociągi metra na razie bez reklam. Nowe treści w ciągu 60 dni
fot. WU
Ze wszystkich wagonów warszawskiego metra zniknęły reklamy. Również ekrany reklamowo-informacyjne są wyłączone, bądź wyświetlają zdjęcia stacji metra. Jak wyjaśnia Metro Warszawskie, trwa właśnie wymiana operatora – AMS zostanie zastąpione przez Stroera. 

Umowa z dotychczasowym operatorem reklam w pociągach metra, firmą AMS obejmowała – z aneksami – okres od 1 maja 2013 r. do końca zeszłego roku. – Ogłoszono w związku z tym przetarg na wybór operatora reklamy w wagonach metra. Została przyjęta oferta firmy Stroer Polska – informuje Anna Bartoń, rzecznik prasowy Metra Warszawskiego. Kontrakt z nowym operatorem zawarto 29 grudnia 2016 r.

Na razie jednak z wagonów w ogóle zniknęły reklamy – pozostały tylko puste ramki i tablice. Ekrany reklamowo-informacyjne są wyłączone, bądź wyświetlają zdjęcia stacji metra. Nie wiadomo jeszcze, co stanie się z dotychczasowymi nośnikami. – Jest to element, który rozstrzygają pomiędzy sobą firmy Stroer i AMS – mówi Anna Bartoń.

Taki stan – bez reklam – może się jeszcze utrzymać przez długi czas. – Zgodnie z zapisami szczegółowych warunków przetargu Stroer Polska ma 60 dni na uruchomienie poszczególnych podsystemów reklamowych w wagonach, licząc od momentu ich przejęcia od firmy AMS – wylicza Bartoń.

Stroer nie jest nowym graczem, jeżeli chodzi o warszawskie metro. Firma jest operatorem reklam na stacjach metra. W swojej ofercie firma ma zwykłe tablice reklamowe, podświetlane tablice z przewijanymi treściami oraz infoscreeny z informacjami wyświetlanymi z rzutnika.

Podziel się z innymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również
PKP szpeci reklamą w centrum Warszawy. To dla dobra dworców

Przestrzeń

PKP szpeci reklamą w centrum Warszawy. To dla dobra dworców

Witold Urbanowicz 04 października 2016

Warszawa. Z ulic znikają nielegalne reklamy. W czerwcu 174

Przestrzeń

Warszawa. Z ulic znikają nielegalne reklamy. W czerwcu 174

jd/inf. pras. 07 lipca 2016

Łódź: Władze miasta chcą zakazać reklamy na szybach. MPK protestuje

Prawo & Finanse

Łódź: Władze miasta chcą zakazać reklamy na szybach. MPK protestuje

Roman Czubiński 11 kwietnia 2016

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca
Rynek Kolejowy Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS