Partnerzy serwisu:
Komunikacja

Oborniki szukają operatora komunikacji

Dalej Wstecz
Autor:

Witold Urbanowicz

Data publikacji:
2016-10-06 11:25
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Oborniki szukają operatora komunikacji
mat. UM Oborniki
Oborniki leżące na Wielkopolsce prowadzą przetarg na trzyletnią obsługę gminnych przewozów pasażerskich w latach 2017-2019. Operator musi zapewnić co najmniej dziesięć wozów, które nie będą starsze niż z 2008 r..

Zamawiający wymaga wprowadzenia do ruchu co najmniej dziesięciu wozów – czterech o długości 7,5-9 metrów z dwiema parami drzwi i sześciu o długości 9,5-10,9 metrów z co najmniej dwiema pasami drzwi. Mniejsze wozy powinny zabrać co najmniej 40 pasażerów i posiadać nie mniej niż 12 miejsc siedzących, natomiast pojemność większych wozów określono na co najmniej 70 podróżnych, w tym nie mniej niż 24 na miejscach siedzących.

Wysokość podłogi w świetle dwuskrzydłowych drzwi wynosić ma 260-320 mm (w pozostałych drzwiach nie więcej niż 620 mm). Pojazdy mają być wyposażone w rampy do wjazdu osób dla niepełnosprawnych. W wozie krótkim dwie pary drzwi muszą być bez stopni, natomiast przejście między niższą a wyższą częścią może zawierać maksymalnie dwa stopnie. W małym pojedzie co najmniej dwa miejsca mają być dostępne bezpośrednio z podłogi, a w większym – cztery.

Pojazdy, które nie mogą być starsze niż z 2008 r., muszą być wyposażone co najmniej w silnik Euro 4. Przewidziano elektroniczną informację pasażerską. Co najmniej 50% szyb w autobusie musi być uchylnych bądź przesuwnych. Warunek ten nie obowiązuje w przypadku wyposażenia wozu w klimatyzację.

Termin składania ofert mija 10 listopada 2016 r. O wyborze decydują cena (60%), zatrudnienie kierowców w oparciu o umowę o pracę (15%), jakość – rok produkcji pojazdu (20%) i jakość – klimatyzacja w części pasażerskiej (5%). Punktowane są pojazdy nowsze niż z 2008 r. Startować mogą podmioty, które posiadają zdolność kredytową bądź środki w wysokości 2 mln zł i dysponują wymaganą liczbą wozów. Początek obowiązywania trzyletniej umowy wyznaczono na 1 stycznia 2017 r. Własnością wykonawcy będą wpływy ze sprzedaży biletów. W 2015 r. osiągnęły one poziom blisko 580 tys. zł.

Podziel się z innymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również
Kwidzyn szuka przewoźnika na przyszły rok

Komunikacja

Kwidzyn szuka przewoźnika na przyszły rok

Jakub Dybalski 27 września 2016

Mobilis: Warszawski rynek bardzo wymagający

Komunikacja

Mobilis: Warszawski rynek bardzo wymagający

Martyn Janduła 05 września 2016

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca
Rynek Kolejowy Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS