Partnerzy serwisu:
Przestrzeń

Metro: Kilkadziesiąt elementów informacji na II linii do poprawki

Dalej Wstecz
Autor:

Witold Urbanowicz

Data publikacji:
2015-04-28 15:05
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Metro: Kilkadziesiąt elementów informacji na II linii do poprawki
fot. Martyn Janduła
ZTM wykonał już audyt informacji pasażerskiej na stacjach centralnego odcinka II linii metra. – Kilkadziesiąt elementów wymaga zmian lub poprawy ich funkcjonalności – mówi Robert Sokołowski, pracownik Działu Rozwoju Transportu w warszawskim ZTM-e.

ZTM przedstawił wyniki audytu systemu informacji pasażerskiej na stacjach centralnego odcinka II linii metra, przeprowadzonego po uwagach i zgłoszeniach dotyczących występujących błędów czy brakujących treści. – Kilkadziesiąt elementów wymaga zmian lub poprawy ich funkcjonalności – mówi Robert Sokołowski, pracownik Działu Rozwoju Transportu w warszawskim ZTM-e.

Część uwag dotyczy błędów po stronie wykonawcy – np. odwrotnie zamieszczona tablica na stacji C-9 Rondo Daszyńskiego, złe oznaczenie strefy biletowej na C-11 Świętokrzyska czy poziomów wind na C-15 Dworzec Wileński. Pojawiły się również błędy edycyjne w przygotowaniu do druku – np. podwójne strzałki na C-13 Centrum Nauki Kopernik.

Niektóre informacje nie odzwierciedlają, już bądź jeszcze, rzeczywistej sytuacji na stacji i w jej otoczeniu. – Informacje były projektowane i przekazywane prawie rok temu. W międzyczasie zaszły zmiany w układzie komunikacyjnym, nazewnictwie przystanków. W kilku elementach tablice się zdezaktualizowały – mówi Sokołowski. Przykładowo na Rondzie Daszyńskiego tablice kierują na odwrót, do niewłaściwych przystanków tramwajowych. – Tablice były pod docelowy układ komunikacyjny, a modernizacja ronda i Towarowej przesunęły się w czasie – zauważa Robert Sokołowski. Umieszczono też piktogramy telefonów publicznych, choć ostatecznie ich nie wprowadzono na II linii.

Błędy po stronie wykonawcy są zgłaszane w pierwszej kolejności. Niektóre zmiany wiązać się będzie z większą ingerencją. – Muszą one być przedmiotem uzgodnień z udziałem wykonawcy i Metra jako eksploatującego. Niektóre elementy wymagają przeprojektowania – mówi Sokołowski. Dotyczy to np. niewłaściwego umieszczenia tablic (np. zasłonięcie części treści przez filar).

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5