Partnerzy serwisu:
Przestrzeń

Metro: Druga tarcza przebiła się na stację Targówek

Dalej Wstecz
Autor:

Witold Urbanowicz

Data publikacji:
2017-07-05 14:57
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Metro: Druga tarcza przebiła się na stację Targówek
fot. UM Warszawa
Władze miasta poinformowały dzisiaj (5 lipca) po godz. 13:00, że tarcza Anna przebiła się na stację C17 Targówek na budowanym wschodnim-północnym odcinku II linii metra. Oznacza to, że już pierwsze dwa równoległe tunele szlakowe, łączące stacje C18 Trocka i C17 Targówek, są wykonane.

Władze miasta poinformowały dzisiaj (5 lipca), że przed godz. 13 tarcza Anna przebiła się na stację C17 Targówek na budowanym wschodnim-północnym odcinku II linii metra. Oznacza to, że już pierwsze dwa równoległe tunele szlakowe, łączące stacje C18 Trocka i C17 Targówek, są wykonane.

Drążenie tuneli na odcinku na Targówek rozpoczęło się na początku maja – o dwa miesiące wcześniej niż pierwotnie zakładano. Pierwsza ze stacji C18 Trocka wystartowała Maria, która drąży tunel, którym pojadą pociągi z centrum na Targówka. 19 czerwca, po przejściu 420 m, przebiła się na stację Targówek. W sumie do stacji C15 Dworzec Wileński tarcza ma do przejścia 2224,42 m.  Anna, która wykonuje tunel dla pociągów z Targówka do centrum, wystartowała z Trockiej na przełomie maja i czerwca. Tarcza ma do pokonania dystans blisko 2239 m.

Umowę na realizację odcinka wschodniego-północnego podpisano 11 marca 2016 r. Kontrakt o wartości 1,066 mld zł realizuje firma Astaldi. Na 3,1-kilometrowym odcinku powstają trzy stacje. Przystanek C-16 Szwedzka jest zlokalizowany w rejonie Szwedzkiej i Strzeleckiej. Stacja C-17 Targówek została zaplanowana w rejonie Pratulińskiej i Ossowskiego. Za nią zaplanowano komorę rozjazdową. Ostatni przystanek. C-18 Trocka, powstaje natomiast przy skrzyżowaniu Pratulińskiej i Trockiej. Prace budowlane rozpoczęły się na przełomie kwietnia i maja 2016 r., a realizacja kontraktu powinna zakończyć się 11 maja 2019 r. Na razie budowniczowie utrzymują dobre tempo.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również
Metro: Tarcza Maria przebiła się do stacji Targówek

Komunikacja

Metro: Tarcza Maria przebiła się do stacji Targówek

Witold Urbanowicz 19 czerwca 2017

Metro: Sto metrów Marii, prace konstrukcyjne na Woli

Przestrzeń

Metro: Sto metrów Marii, prace konstrukcyjne na Woli

Witold Urbanowicz 26 maja 2017

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5