Partnerzy serwisu:
Komunikacja

Mediolan: Nowy pociąg metra na testach

Dalej Wstecz
Autor:

Łukasz Pastor

Data publikacji:
2014-08-04 10:50
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Global Rail News/AnsaldoBreda/lp, Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Mediolan: Nowy pociąg metra na testach
fot. ATM
Pierwszy nowy pociąg metra przyjechał już do Mediolanu na testy dynamiczne. Po ich pozytywnym przejściu, skład za kilka miesięcy zostanie skierowany od obsługi linii tamtejszej sieci podziemnej kolei.

Mediolański operator metra Azienda Trasporti Milanesi (ATM) zamówił dwa lata temu 30 nowych pociągów u rodzimego producenta - firmy AnsaldoBreda. Pociągi powstają w zakładzie AnsaldoBredy w Reggio di Calabria. Składy zostały zamówione z myślą o skierowaniu ich na linie M1 i M2.

Pierwszy pociąg przejdzie testy, które wykażą, czy skład dobrze współpracuje z systemami sterowania ruchem raz czy wszystkie systemy kontrolne pracują prawidłowo. Jeśli pociąg przejdzie wszystkie weryfikacje pozytywnie, trafi do regularnej obsługi metra już w październiku.

Docelowo dla linii M1 zostanie wyprodukowanych 20 sześcioczłonowych pociągów, z których ostatni ma być gotowy na koniec lipca 2015 roku, podczas gdy ostatni pociąg dla linii M2 będzie gotowy w marcu roku 2016.

Jak zapewniają i producent, i zamawiający, do maja przyszłego roku 14 pociągów będzie już w eksploatacji. To szczególnie ważne dla władz Mediolanu, ponieważ 12 maja rozpoczyna się światowa wystawa Expo 2015.

Zakup 30 pociągów o wartości 220 mln euro jest współfinansowany przez Europejski Bank Inwestycyjny.


fot. ATM

Podziel się z innymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również
Łódź: W poniedziałek powrót tramwajów na ŁTR. Częściowy

Komunikacja

Łódź: W poniedziałek powrót tramwajów na ŁTR. Częściowy

Roman Czubiński 28 sierpnia 2014

Tramwaje Warszawskie podpisały umowę na tabor techniczny

Prawo & Finanse

Tramwaje Warszawskie podpisały umowę na tabor techniczny

Jakub Dybalski 28 sierpnia 2014

Krytycznie o ŁKA. Czy to naprawdę kolej aglomeracyjna?

Komunikacja

Krytycznie o ŁKA. Czy to naprawdę kolej aglomeracyjna?

Roman Czubiński 28 sierpnia 2014

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca
Rynek Kolejowy Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS