Partnerzy serwisu:
Prawo & Finanse

Madryt: Nazwy stacji i linii na sprzedaż

Dalej Wstecz
Data publikacji:
14-08-2013
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

PRAWO & FINANSE
Madryt: Nazwy stacji i linii na sprzedaż
Fot. Madryt
Również nazwy stacji mogą być nośnikiem reklamowym. Metro Madryckie podpisało właśnie umowę z operatorem sieci komórkowej Vodafone. Jedna z linii na okres trzech lat zostanie przemianowana na "Linia 2 Vodafone". Taki przedrostek uzyska też centralna stacja Sol.

Metro Madryckie ogłosiło swoje plany 23 kwietnia. Umowa o wartości 3 mln euro została podpisana na okres trzech lat. Schematy i znaki na wszystkich 272 stacjach i w 2311 wagonach zostaną wymienione - logo sieci Vodafone pojawi się obok nazwy stacji Sol (od czerwca) i oznaczeń linii nr 2 (od września). Zostaną też nagrane nowe zapowiedzi. Z linii tej korzysta codziennie ponad 122 tys. pasażerów, a z samej stacji Sol - 65 tysięcy podróżnych.

Takie działania wpisują się w program racjonalizacji kosztów funkcjonowania. W zeszłym roku podniesiono ceny biletów o 11%, a budżet na ten rok został ograniczony o 20 mln euro do kwoty 955 mln euro, co - jak podaje International Railway Journal - skutkowało zamknięciem wielu wejść na stacje, ograniczeniami w utrzymaniu schodów i wind, a także obniżeniem częstotliwości kursowania po godz. 23:00 o połowę. Celem jest zwiększenie udziału wpływów ze sprzedaży biletów w finansowaniu metra z 40% do 50%.

Umowa z Vodafone oznacza wzrost wpływów z tytułu reklam o 10%. - Prawa do nazw to ogromne źródło możliwych wpływów dla metra. Mamy jeszcze 11 linii i wiele więcej stacji, które możemy zaoferować - powiedział Ignacio González, prezydent wspólnoty autonomicznej Madrytu. Nie wykluczył przy tym dalszych podwyżek cen biletów.

Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Metro: Na Politechnice „remont” reklam

Przestrzeń

Metro: Na Politechnice „remont” reklam

Witold Urbanowicz 22 września 2022

Nietypowa reklama w metrze. ZTM: Niezgodna z wytycznymi

Komunikacja

Nietypowa reklama w metrze. ZTM: Niezgodna z wytycznymi

Witold Urbanowicz 08 września 2022

Metro: Między Fangorem pojawią się reklamy?

Przestrzeń

Metro: Między Fangorem pojawią się reklamy?

Witold Urbanowicz 18 stycznia 2017

Pociągi metra na razie bez reklam. Nowe treści w ciągu 60 dni

Przestrzeń

Zobacz również:

Metro: Na Politechnice „remont” reklam

Przestrzeń

Metro: Na Politechnice „remont” reklam

Witold Urbanowicz 22 września 2022

Nietypowa reklama w metrze. ZTM: Niezgodna z wytycznymi

Komunikacja

Nietypowa reklama w metrze. ZTM: Niezgodna z wytycznymi

Witold Urbanowicz 08 września 2022

Metro: Między Fangorem pojawią się reklamy?

Przestrzeń

Metro: Między Fangorem pojawią się reklamy?

Witold Urbanowicz 18 stycznia 2017

Pociągi metra na razie bez reklam. Nowe treści w ciągu 60 dni

Przestrzeń

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5