Partnerzy serwisu:
Prawo & Finanse

Łódź. Zmiany w projekcie Studium Transportowego

Dalej Wstecz
Data publikacji:
10-03-2014
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

PRAWO & FINANSE
Łódź. Zmiany w projekcie Studium Transportowego
HuBar, lic. CC 3.0Łódź wieczorem
Przed rozpoczęciem konsultacji społecznych projektu studium transportowego władze Łodzi wprowadziły w dokumencie dwie istotne zmiany. Dotyczą one przedłużenia budowanej właśnie Trasy Górna oraz drogi dojazdowej do projektowanego węzła trasy S14.

6 lutego, podczas prezentacji opracowania, przedstawiciele projektanta (Biuro Planowania Rozwoju Warszawy) oraz Urzędu Miasta mówili o trzech wariantach skierowania ruchu z Trasy Górna w kierunku wschodnim. Pierwotna wersja zakładała budowę ulicy Nowośląskiej o przekroju 1x2, odgałęziającej się od trasy przed wiaduktem kolejowym i biegnącej równolegle do torów po ich północnej stronie aż do istniejącej alei Ofiar Terroryzmu 11 Września.

Dla innych wariantów miało brakować uzasadnienia ruchowego. Ostatecznie magistrat postanowił jednak przyjąć inne rozwiązanie. Przedłużenie trasy ma biec od końca odcinka budowanego obecnie (skrzyżowanie z ul. Rzgowską) do węzła Romanów na autostradzie A1. Obszar położony przy nowej drodze ma stać się terenami inwestycyjnymi.

Druga korekta polega na wprowadzeniu do dokumentu drogi łączącej planowane przedłużenie ul. Kaczeńcowej (ma ona, w myśl projektu studium, docierać aż na Lublinek) z węzłem drogi szybkiego ruchu S-14 w Konstantynowie Łódzkim. Poprzednia wersja opracowania przewidywała tylko trzy (nie licząc istniejącej obwodnicy Pabianic) łączniki z ową trasą: przedłużenie al. Włókniarzy, Trasę Wojska Polskiego oraz rozbudowaną do profilu 2x2 ul. Maratońską.
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Łódzka komunikacja. Najważniejsze są multimodalność i integracja

Komunikacja

Łódź. Miasto liczy koszty. Niestety tylko swoje

Felietony i komentarze

Atrakcyjny z pochwytem, czyli jak się kupuje tramwaj

Felietony i komentarze

Piękna niewygoda, czyli po co nam wiaty?

Felietony i komentarze

Piękna niewygoda, czyli po co nam wiaty?

Kasper Fiszer 09 kwietnia 2014

Łódź: Konsultacje w sprawie Niciarnianej

Przestrzeń

Łódź: Konsultacje w sprawie Niciarnianej

Roman Czubiński 16 maja 2014

Zobacz również:

Łódzka komunikacja. Najważniejsze są multimodalność i integracja

Komunikacja

Łódź. Miasto liczy koszty. Niestety tylko swoje

Felietony i komentarze

Atrakcyjny z pochwytem, czyli jak się kupuje tramwaj

Felietony i komentarze

Piękna niewygoda, czyli po co nam wiaty?

Felietony i komentarze

Piękna niewygoda, czyli po co nam wiaty?

Kasper Fiszer 09 kwietnia 2014

Łódź: Konsultacje w sprawie Niciarnianej

Przestrzeń

Łódź: Konsultacje w sprawie Niciarnianej

Roman Czubiński 16 maja 2014

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5