Partnerzy serwisu:
Przestrzeń

Kraków: Rusza przetarg na przebudowę Basztowej

Dalej Wstecz
Autor:

Witold Urbanowicz

Data publikacji:
2017-03-10 14:14
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Kraków:  Rusza przetarg na przebudowę Basztowej
fot. Zygmunt Put Zetpe0202, lic. GFDL Wikimedia commons
ZIKiT Kraków ogłasza przetarg na przebudowę ulicy i trasy tramwajowej w Basztowej od Długiej do Pawiej oraz na fragmencie ul. Westerplatte. Dzięki wprowadzeniu ruchu jednokierunkowego na Basztowej możliwe będzie pełne wydzielenie torowiska i pasów rowerowych – jak na wcześniejszych odcinkach ciągu komunikacyjnego wokół Plantów.

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy i torowiska tramwajowego w ciągu Basztowej od węzła rozjazdów Długa – Basztowa do węzła rozjazdów Pawia – Basztowa - Westerplatte – Lubicz, a także ul. Westerplatte od rozjazdów do Zamenhoffa. Przetarg ma kompleksowy charakter i obejmuje m.in. przebudowę układu drogowego i torowego, rozjazdów, infrastruktury podziemnej itp.

Zamawiający wymaga etapowania prac. Kolejność wykonywania węzłów Długa i Dworzec będzie ustalona po podpisaniu umowy. W przypadku wykonywania prac na węźle Długa, na węźle Dworzec będzie prowadzona komunikacja tramwajowa. Po wykonaniu prac na poszczególnych węzłach będzie dokonywany odbiór, który będzie skutkował dopuszczeniem do ruchu tramwajowego.

Termin składania ofert mija 18 kwietnia. W postępowaniu mogą brać udział firmy, które w ciągu ostatnich pięciu lat wykonały dwa podobne zamówienia. O wyborze zadecydują cena (60%), a także wysokość kary umownej w zakresie zwłoki w zakończeniu robót budowlanych (20%) oraz usunięciu wad przedmiotu umowy (20%). Okres trwania zamówienia określono na sześć miesięcy.

Po przebudowie ulica Basztowa zyska wygląd zbliżony do przebudowanych wcześniej ulic Dunajewskiego i Podwale. Wprowadzono tam m.in. ruch jednokierunkowy, dzięki czemu możliwe było wydzielenie torowiska oraz wytyczenie pasów rowerowych.




Plany można obejrzeć w większej rozdzielczości – prezentacja i wyciąg z dokumentacji



Podziel się z innymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również
MPK Kraków nadal nie chce tramwajów Pesy i odwoła się do sądu

Prawo & Finanse

MPK Kraków nadal nie chce tramwajów Pesy i odwoła się do sądu

Witold Urbanowicz 09 marca 2017

Kraków: Nevelo po wypadku z autobusem

Mobilność

Kraków: Nevelo po wypadku z autobusem

Witold Urbanowicz 07 marca 2017

Kraków: Najtańszy oferent rezygnuje z tramwaju do Górki Narodowej

Prawo & Finanse

Kraków: Najtańszy oferent rezygnuje z tramwaju do Górki Narodowej

Martyn Janduła 23 lutego 2017

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca
Rynek Kolejowy Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS