Partnerzy serwisu:
Prawo & Finanse

Konferencja „Last Mile w E-Commerce 2016”. Dlaczego warto tam być?

Dalej Wstecz
Autor:

Redakcja

Data publikacji:
2016-04-26 14:19
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Konferencja „Last Mile w E-Commerce 2016”. Dlaczego warto tam być?
fot. TOR Konferencje
Liczba konferencji odbywających się w Polsce i kierowanych do branży e-commerce jest imponująca i każdego roku obfitsza. Dlaczego więc organizować kolejną? Bo takiej jeszcze nie było, choć idea konferencji o logistyce „ostatniej mili” dla przedstawicieli polskiego e-handlu wydaje się dość oczywista. Nikt do tej pory nie zadał sobie trudu aby znaleźć miejsce, czas i ludzi, z którymi można przejrzeć aktualnie dostępne metody dostarczania klientowi jego e-zakupu.

Problemy logistyki „ostatniej mili” i wyzwania, z którymi zmierzy się polska branża e-commerce w najbliższych latach, będą poruszane na konferencji zorganizowanej przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR w kilku kontekstach. O otoczeniu prawnym, wyzwaniach związanych ze strategią Jednolitego Rynku Cyfrowego w Unii Europejskiej opowiedzą przedstawiciele administracji państwowej, urzędów regulacyjnych i wyspecjalizowanych kancelarii prawnych. Najnowsze technologie umożliwiające usprawnienie procesów logistycznych przedstawią natomiast: Michał Czechowski, członek zarządu NoaTech, Paweł Fornalski, prezes zarządu IAI i Kacper Winiarczyk, dyrektor ds. operacyjnych w Uber.

Dane ostatniego raportu Gemiusa „E-commerce w Polsce 2015” potwierdzają konieczność współpracy między usługami e-commerce a związaną z nimi branżą logistyczną. To, że aż 41% klientów e-sklepów wskazuje, że największym problemem są wysokie koszty dostawy, a 38% zwraca uwagę na długie oczekiwanie na dostawę zamówionego towaru świadczy o skali wyzwań. Stąd też tytułowe pytanie debaty: „Czy branże e-commerce i KEP dobrze się rozumieją?”. Wezmą w niej udział Szymon Bujalski, prezes Zarządu empik e-commerce, Wojciech Arszewski, prezes Zarządu Forum Przewoźników Ekspresowych, Adrian Furgalski, wiceprezes zarządu Zespołu Doradców Gospodarczych TOR i Marek Różycki, Managing Partner, Turnaround Management Consulting.

– Kontakt z człowiekiem lub urządzeniem doręczającym paczkę jest drugim – po kontakcie z witryną internetową – i często ostatnim doświadczeniem zakupowym e-konsumenta. Branża e-commerce przez lata intensywnie eksplorowała rozmaite idee cyfrowego marketingu. Jedną z nich, mogącą zapewnić przewagę konkurencyjną, staje się User Experience. Nie może być ograniczona do witryny internetowej. Kurier czy maszyna może pozytywne doświadczenie zepsuć lub wzmocnić. Warto o tym wiedzieć, aby dobrze wybrać... – tłumaczy Robert Sulich, sprawujący merytoryczny nadzór nad programem wydarzenia.

Forum logistyki w handlu elektronicznym „Last Mile w e-Commerce 2016” odbędzie się w czwartek 2 czerwca w Warszawie. Szczegóły dotyczące programu i rejestracji znaleźć można na stronie wydarzenia.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5