Partnerzy serwisu:
Przestrzeń

Kładka dla pieszych i rowerów pod mostem Łazienkowskim. Betonowanie zjazdów

Dalej Wstecz
Autor:

Redakcja

Data publikacji:
2017-04-26 14:47
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
ZDM Warszawa

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Kładka dla pieszych i rowerów pod mostem Łazienkowskim. Betonowanie zjazdów
fot. ZDM Warszawa
Kładka dla pieszych i rowerów pod mostem Łazienkowskim. Betonowanie zjazdów
Kładka dla pieszych i rowerów pod mostem Łazienkowskim. Betonowanie zjazdów
Kładka dla pieszych i rowerów pod mostem Łazienkowskim. Betonowanie zjazdów
Kładka dla pieszych i rowerów pod mostem Łazienkowskim. Betonowanie zjazdów
Kładka dla pieszych i rowerów pod mostem Łazienkowskim. Betonowanie zjazdów
Kładka dla pieszych i rowerów pod mostem Łazienkowskim. Betonowanie zjazdów
Kładka dla pieszych i rowerów pod mostem Łazienkowskim. Betonowanie zjazdów
Kładka dla pieszych i rowerów pod mostem Łazienkowskim. Betonowanie zjazdów
Kładka dla pieszych i rowerów pod mostem Łazienkowskim. Betonowanie zjazdów
Kładka dla pieszych i rowerów pod mostem Łazienkowskim. Betonowanie zjazdów
Kładka dla pieszych i rowerów pod mostem Łazienkowskim. Betonowanie zjazdów
Kładka dla pieszych i rowerów pod mostem Łazienkowskim. Betonowanie zjazdów
ZDM nie zwalnia tempa przy budowie kładki pieszo-rowerowej na moście Łazienkowskim. Drogowcy rozpoczęli betonowanie ramp wjazdowych po obu stronach Wisły. Wszystkie prace mają się zakończyć w lipcu.

Betonowanie wykonawca rozpoczął od najazdów po stronie praskiej. Po nim przyszła kolej na zjazdy od strony śródmiejskiej. Równolegle trwa zbrojenie kolejnych ramp wjazdowych i przygotowywanie ich do betonowania.

Niemal gotowa jest część konstrukcji stalowej kładki, która będzie przechodziła na ul. Wał Miedzeszyński. Po zabezpieczeniu antykorozyjnym cały element – w trzech częściach – przyjedzie plac na budowę, gdzie zostanie zespawany i zamontowany do reszty konstrukcji. Równolegle kończy się montaż stalowych przęseł kładki. W najbliższym czasie rozpocznie się zabezpieczanie antykorozyjne styków.

Pod przeprawą będą dwie kładki – po północnej i południowej stronie. Po stronie śródmiejskiej połączą się one ze ścieżkami na Cyplu Czerniakowskim, po praskiej – z drogą rowerową wzdłuż Wału Miedzeszyńskiego. Powstanie także dodatkowa kładka pozwalająca przejechać nad Wałem Miedzeszyńskim (po północnej stronie węzła), która połączy się z nową drogą dla rowerów wzdłuż al. Stanów Zjednoczonych. Zachowana zostanie również rezerwa pod rampę pozwalającą dostać się na plażę i ścieżkę rekreacyjną na praskim brzegu Wisły.

Kładki pod mostem będą miały szerokość 3,4 m. Dzięki temu, że będą one podwieszone poniżej pomostu przeprawy, nachylenia wjazdów nie przekroczą 6-7 proc. Cała trasa będzie miała własne oświetlenie. Inwestycja jest realizowana w trybie „projektuj i buduj” przez firmę WPM „Mosty”. Budowa ma się skończyć w lipcu 2017 r.



VII Kongres Kolejowy
 VII Kongres Kolejowy


23 listopada 2017 r. w warszawskim hotelu Sofitel Victoria odbędzie się kolejna, VII edycja Kongresu Kolejowego. To największe i najbardziej prestiżowe wydarzenie konferencyjne w branży transportu szynowego, organizowane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR wspólnie z Forum Kolejowym - Railway Business Forum. Wszystkie poprzednie edycje Kongresu miały ogromne znaczenie dla branży transportu kolejowego w naszym kraju oraz były jedyną tak szeroką platformą dyskusji poświęconej polskiemu kolejnictwu. W zeszłym roku udział w dyskusjach wzięło ponad 700 osób ze świata polityki, samorządu, nauki, biznesu i przemysłu. W 2017 r. poruszać będziemy m.in. następujące tematy:

• Rola kolei w systemie transportowym państwa – jak przywrócić transportowi szynowemu należne mu miejsce?
• Kolejowe przewozy towarowe – jaki jest potencjał wzrostu sektora?
• Smart Railways – inteligentna kolej na miarę XXI wieku
• Gdzie będzie infrastruktura kolejowa w Polsce w roku 2023?
• Inwestycje w transport kolejowy a oczekiwania wspólnot samorządowych
• Bezpieczeństwo na kolei w Polsce

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, za akredytacją. Zapraszamy do rejestracji pod www.kongreskolejowy.pl

Podziel się z innymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również
Jeden chętny na dostaw hybryd do Piły

Przestrzeń

Jeden chętny na dostaw hybryd do Piły

Witold Urbanowicz 26 kwietnia 2017

Warszawa: Na Wawelskiej zamiast ekranów zielona ściana

Przestrzeń

Warszawa: Na Wawelskiej zamiast ekranów zielona ściana

Witold Urbanowicz 25 lipca 2016

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca
Rynek Kolejowy Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS