Partnerzy serwisu:
Komunikacja

Warszawa. Jak będzie wyglądać nowa zajezdnia Redutowa [WIZUALIZACJE]

Dalej Wstecz
Autor:

Jakub Dybalski

Data publikacji:
2016-04-21 11:57
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Warszawa. Jak będzie wyglądać nowa zajezdnia Redutowa [WIZUALIZACJE]
wizualizacja nowej zajezdni Redutowa wiz. MZA Warszawa
Warszawa. Jak będzie wyglądać nowa zajezdnia Redutowa [WIZUALIZACJE]
Warszawa. Jak będzie wyglądać nowa zajezdnia Redutowa [WIZUALIZACJE]
Warszawa. Jak będzie wyglądać nowa zajezdnia Redutowa [WIZUALIZACJE]
Warszawa. Jak będzie wyglądać nowa zajezdnia Redutowa [WIZUALIZACJE]
MZA Warszawa przygotowują się do kompletnej przebudowy zajezdni Redutowa. Ma powstać do 2020 r. i znajdzie się w niej miejsce dla 300 autobusów, w tym 100 przegubowych elektrycznych, wraz ze stacjami ładowania. MZA Warszawa pokazały wizualizację zajezdni.

Teraz nowa zajezdnia jest projektowana i prace w tym względzie powinny już się kończyć. W lutym zeszłego roku przetarg na zaprojektowanie obiektu wygrała firma Grontmij, która ma półtora roku od daty podpisania umowy na przedstawienie efektów prac i wszystkich pozwoleń.

Redutowa będzie najnowocześniejszą zajezdnią w Warszawie. Ma być dwupoziomowa, przy czym dolny poziom znajdzie się… pod ziemią. Będzie tam „nocować” 300 pojazdów w tym setka przegubowych elektryków, które mają trafić do stolicy w ciągu najbliższych czterech lat. Pozostałe 30 autobusów elektrycznych (standardowych), które do tego czasu będą jeździły po mieście, najpewniej pozostanie na Woronicza.


wiz. MZA Warszawa

Infrastruktura dla elektrobusów i podziemny poziom, który warszawscy urzędnicy podpatrzyli we Włoszech i w Hiszpanii, to nie jedyne nowinki. Zajezdnia będzie przystosowana do pozyskiwania energii z paneli fotowoltaicznych i pomp ciepła.

Podziel się z innymi:


facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również
Dlaczego przegubowe elektryczne solarisy jeżdżą w Barcelonie

Komunikacja

Dlaczego przegubowe elektryczne solarisy jeżdżą w Barcelonie

Jakub Dybalski 20 kwietnia 2016

Warszawa kupi 130 autobusów elektrycznych do 2020 r.

Komunikacja

Warszawa kupi 130 autobusów elektrycznych do 2020 r.

Jakub Dybalski 19 kwietnia 2016

MZA Warszawa w liczbach. Jak sprawdzają się alternatywne napędy

Komunikacja

MZA Warszawa w liczbach. Jak sprawdzają się alternatywne napędy

Martyn Janduła 14 kwietnia 2016

 

 

 

 

 

 

Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.


współpraca

 Rynek Kolejowy Rynek Lotniczy Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5