Partnerzy serwisu:
Przestrzeń

Dwóch chętnych na dostawy elektrobusów dla Warszawy w ramach leasingu

Dalej Wstecz
Data publikacji:
09-05-2017
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

PRZESTRZEŃ
Dwóch chętnych na dostawy elektrobusów dla Warszawy w ramach leasingu
fot. MZA Warszawa
Miejskie Zakłady Autobusowe otworzyły oferty w przetargu na leasing 10 elektrobusów o długości ok. 12 metrów. Wystartowały dwa konsorcja – do stolicy mogą zostać dostarczone albo pojazdy firmy Solaris, albo Ursusa. Zwycięzca będzie miał 35 tygodni na realizację umowy.

Przedmiotem przetargu jest leasing 10 pojazdów elektrycznych o długości 11,8-12,2 metrów. Pojazdy mają posiadać trzy pary drzwi w układzie 2-2-2. Pojemność minimalną określono na 70 podróżnych (przy napełnieniu 6,7 osoby na metr kwadratowy). Zaplanowano co najmniej 24 miejsca siedzące.

Pojazdy powinny być napędzane silnikiem elektrycznym, zasilanym energią z akumulatorów trakcyjnych, ładowanych podczas postoju. Energię akumulatorów określono na min. 200 kWh. Przewidziano ładowanie plug-in z dostosowaniem do szybkiego ładowania poprzez pantografy firmy Schunk. Zamawiający wymaga również dostawy 10 indywidualnych ładowarek baterii trakcyjnej. Więcej o specyfikacji zamówienia pisaliśmy tutaj.

Dzisiaj (9 maja) minął termin składania ofert. Wystartowały dwa konsorcja. Jak informuje MZA, pierwszą ofertę na kwotę 31.165.208,50 złotych złożyło konsorcjum mLeasing Polska oraz Ursus Bus SA. Druga oferta o wartości 30.470.546,95 złotych została złożona natomiast przez konsorcjum Solaris Bus & Coach oraz Bank Zachodni WBK Leasing.

O wyborze decydują cena (88%), parametry techniczne (8%), ekologia – zużycie energii elektrycznej (4%). Pod względem technicznym pod uwagę brane będą liczba miejsc pasażerskich (3 punkty procentowe), podatność do napraw powypadkowych – podział szyby przedniej (0,5 pp) i poszyć (0,5 pp), wykonanie antykorozyjne nadwozia (1 pp), energia akumulatorów trakcyjnych (1 pp), urządzenie klimatyzacyjne (1,5 pp), system gaśniczy (0,5 pp). Zwycięzca będzie miał 35 tygodni na realizację umowy.
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Zobacz również:

MZA Warszawa wycofały ostatni autobus bez klimatyzacji

Komunikacja

MZA Warszawa wycofały ostatni autobus bez klimatyzacji

Witold Urbanowicz 01 sierpnia 2023

MZA Warszawa testuje elektrycznego Yutonga i Solarisa

Komunikacja

MZA Warszawa testuje elektrycznego Yutonga i Solarisa

Witold Urbanowicz 30 czerwca 2023

Najnowszy Yutong na rocznych testach w Warszawie

Komunikacja

Najnowszy Yutong na rocznych testach w Warszawie

Witold Urbanowicz 16 maja 2023

Pozostałe z wątku:

Zobacz również:

MZA Warszawa wycofały ostatni autobus bez klimatyzacji

Komunikacja

MZA Warszawa wycofały ostatni autobus bez klimatyzacji

Witold Urbanowicz 01 sierpnia 2023

MZA Warszawa testuje elektrycznego Yutonga i Solarisa

Komunikacja

MZA Warszawa testuje elektrycznego Yutonga i Solarisa

Witold Urbanowicz 30 czerwca 2023

Najnowszy Yutong na rocznych testach w Warszawie

Komunikacja

Najnowszy Yutong na rocznych testach w Warszawie

Witold Urbanowicz 16 maja 2023

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5