Partnerzy serwisu:
Przestrzeń

Cztery oferty na przebudowę zajezdni w Opolu

Dalej Wstecz
Autor:

Witold Urbanowicz

Data publikacji:
2017-03-30 16:43
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Cztery oferty na przebudowę zajezdni w Opolu
fot. Pudelek (Marcin Szala), lic. CC BY-SA 3.0 Wikimedia commons
MZK Opole otworzyło oferty w przetargu na kompleksową przebudowę swojej zajezdni autobusowej. Wpłynęły cztery oferty na kwoty od 31,8 mln zł do 44,9 mln zł brutto. Tylko jedna mieści się w założonym kosztorysie.

Przedmiotem przetargu prowadzonego przez MZK jest kompleksowa modernizacja zajezdni autobusowej. Projekt obejmuje m.in. stworzenie ciągu diagnostyczno-obsługowego (TCDO) do codziennej kontroli technicznej i obsługi eksploatacyjnej autobusów, w tym budowę hali z instalacją zapewniającą prawidłowe wykonywanie procesów obsługowo-kontrolnych. Przebudowana zostanie również stacja paliw. Zaplanowano także budowę instalacji sprężonego powietrza i wykonanie sieci sprężonego powietrza. O zakresie prac pisaliśmy tutaj.

W postępowaniu wpłynęły cztery oferty. Najtańszą złożyła firma Grupa Fewaterm z Gromnika z kwotą 31,8 mln zł brutto. Kolejne oferty wpłynęły od firm Adamietz ze Strzelec Opolskich na kwotę 35,1 mln zł brutto, Techbud z Opola za 41,8 mln zł brutto i PORR Polska Infastructure z Warszawy za 44,9 mln zł brutto. Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia kwotę w wysokości 33,2 mln zł brutto, co oznacza, że tylko jedna propozycja mieści się w kosztorysie.

Cena decyduje o wyborze w 60%. Pozostałe kryteria nie będą miały jednak faktycznego wpływu na wybór. Jednym z kryteriów jest doświadczenie kierownika budowy (20%). Tutaj wszyscy zadeklarowali co najmniej dwie prawidłowo zrealizowane inwestycje, dzięki czemu otrzymają maksymalną liczbę punktów.

Ostatnim kryterium jest termin przebudowy hali technologicznego ciągu diagnostyczno-obsługowego (20%). Na realizację całego zadania do 34 miesięcy od daty przekazania placu budowy. Hala technologicznego ciągu diagnostyczno-obsługowego ma zostać przebudowana w okresie do 15 miesięcy, przy czym wszyscy startujący zadeklarowali, że są w stanie wykonać to zadanie w ciągu 12 miesięcy.

Teraz zamawiający musi ocenić oferty. W przypadku odrzucenia najtańszej oferty MZK będzie musiał podjąć decyzję o zwiększeniu środków bądź rozpisaniu nowego przetargu.

Podziel się z innymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również
Opole zmodernizuje zajezdnię MZK

Przestrzeń

Opole zmodernizuje zajezdnię MZK

Witold Urbanowicz 28 grudnia 2016

Opolskie autobusy z dofinansowaniem

Komunikacja

Opolskie autobusy z dofinansowaniem

Martyn Janduła 20 grudnia 2016

Opole chce 56 nowych autobusów. W tym też hybrydy

Komunikacja

Opole chce 56 nowych autobusów. W tym też hybrydy

Martyn Janduła 18 marca 2016

 

 

 

 

 

 

współpraca
Rynek Kolejowy Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS