Partnerzy serwisu:
Komunikacja

Czechowice–Dziedzice kupują hybrydy

Dalej Wstecz
Partner działu

Sultof

Data publikacji:
26-06-2017
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

KOMUNIKACJA
Czechowice–Dziedzice kupują hybrydy
fot. PKM Czechowice-Dziedzice
PKM w Czechowicach-Dziedzicach rozpisał przetarg na trzy standardowej długości autobusy o napędzie hybrydowym, spalinowo–elektrycznym. Chce na to przeznaczyć nieco ponad 4 mln zł netto. Oferty można składać do 4 sierpnia.

Przewoźnik chce kupić trzy dwunastometrowe autobusy, które mają pochodzić od jednego producenta. Autobusy powinny być fabrycznie nowe, czyli wyprodukowane w 2017 r. Środki przeznaczone na te zakupy przez zamawiającego to 4 059 900 zł netto. Zakup jest współfinansowany z funduszy unijnych w ramach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014–2020. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia umowy jeśli nie zostaną mu przyznane unijne środki.

Autobusy powinny spełniać normę emisji spalin Euro 6. Powinny mieścić 75 pasażerów, z czego 25 na miejscach siedzących. Osiem miejsc powinno być dostępnych z poziomu niskiej podłogi, a dodatkowo w autobusach powinny znaleźć się miejsca na wózek dziecięcy oraz na wózek inwalidzki. Każdy z autobusów ma posiadać troje dwuskrzydłowych drzwi.

W przetargu najważniejsze kryterium będzie stanowiła cena (80 proc.). 12 proc. punktów będzie można otrzymać za kryteria techniczno–eksploatacyjne, 5 proc. punktów będzie można otrzymać za termin dostawy, a pozostałe 3 proc. za okres gwarancji (minimum to 36 miesięcy, a wszystkie punkty otrzyma oferta z 54 miesięcznym okresem gwarancji).

Wobec oferentów zastosowano bardzo rozbudowane wymagania. Środki finansowe lub ewentualną zdolność kredytową, którą muszą się legitymować składający oferty ustalono na 4 mln zł. Na tym samym poziomie ustalono wysokość ubezpieczenia w zakresie działalności związanej z przetargiem.

Wymagane doświadczenie jest co prawda najmniejsze z możliwych, bo polega na wylegitymowaniu się w ciągu ostatnich trzech lat przynajmniej jednej dostawy jednego autobusu hybrydowego, ale za to sam autobus musi być sprawdzony. Konstrukcja wszystkich autobusów i zastosowane rozwiązania muszą gwarantować co najmniej 10 lat eksploatacji przy założeniu średnio 80 tys. km rocznego przebiegu. Zastosowane rozwiązania techniczne muszą być sprawdzone, a ich niezawodność musi być potwierdzona w co najmniej 3 letnim okresie eksploatacji. Autobusy muszą być produkowane seryjnie.

Termin realizacji zamówienia określono na 180 dni od daty podpisania umowy dla pierwszych dwóch autobusów i 240 dni dla trzeciego. Ale, jak wspomnieliśmy wcześniej, punktowane jest skrócenie tego terminu, jeśli wszystkie zostaną dostarczone w ciągu 180 dni (3 pkt.), w ciągu 135 dni (4 pkt.), a najlepiej w ciągu 90 dni (5 pkt.).

Partner działu

Sultof

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Pozostałe z wątku:

Pierwsze elektryczne autobusy w Głogowie

Komunikacja

Pierwsze elektryczne autobusy w Głogowie

Solaris 07 września 2023

Europejski debiut nowych elektrobusów Yutonga w Pułtusku

Przestrzeń

Europejski debiut nowych elektrobusów Yutonga w Pułtusku

Redakcja/inf. pras. 05 września 2023

Zobacz również:

Pozostałe z wątku:

Pierwsze elektryczne autobusy w Głogowie

Komunikacja

Pierwsze elektryczne autobusy w Głogowie

Solaris 07 września 2023

Europejski debiut nowych elektrobusów Yutonga w Pułtusku

Przestrzeń

Europejski debiut nowych elektrobusów Yutonga w Pułtusku

Redakcja/inf. pras. 05 września 2023

Zobacz również:

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Rynek Kolejowy
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5