Partnerzy serwisu:
Komunikacja

Bonn. Czym chce się wyróżniać Solaris w teście elektrobusów?

Dalej Wstecz
Autor:

Jakub Dybalski

Data publikacji:
2016-10-27 10:28
Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogo
emailLogowykopLogogooglePlusLogo

 

Bonn. Czym chce się wyróżniać Solaris w teście elektrobusów?
fot. JD
– Nasz design już zdobył kilka nagród, również na niemieckim rynku i już w środę słyszałem od dziennikarzy, że nasz autobus, z testowanych w Bonn, jest najładniejszy – mówi Tomasz Pyzałka z Solarisa, który czuwa nad trwającymi do piątku testami porównawczymi autobusów elektrycznych. Zapytaliśmy o przewagę pojazdu z Bolechowa nad rywalami.

– Mamy największe doświadczenie wśród konkurentów – tłumaczy Pyzałka, pytany o przewagi Solarisa w testach porównawczych autobusów. – Ponad pięćdziesiąt naszych pojazdów już jeździ u naszych klientów. W takim porównawczym teście to się bardzo przydaje. Wiemy jak autobus zachowuje się w konkretnych warunkach i informacje, które podajemy, to nie jest to, co sobie wyliczyliśmy, albo chcielibyśmy, żeby tak było, ani nie są to dane z torów testowych, tylko to są dane z trasy, z pasażerami – podkreśla przedstawiciel Solarisa.

– Naszym atutem jest też to, że mamy największą ofertę, jeśli chodzi o modułową budowę. Dopasowujemy autobus do oczekiwań klienta. Robimy klientom symulacje, jaka kombinacja elementów najlepiej pasowałaby do określonej trasy o planowanym natężeniu ruchu. Mamy w ofercie pojazdy o długości 8,9 m, 12-metrowy, który jest sprawdzany w Bonn, ale też 18-metrowy i 18,75-metrowy. Mamy rożne typy ładowania i rożne typy baterii. Nasi konkurenci, wspominają, ze myślą nad wprowadzeniem baterii LTO [litowo-tytanowe – red.], a my już takie oferujemy, jeżdżą np. w Hamburgu. W Hanowerze mamy z kolei pojazdy ładowane z mocą do 450 kW, o czym inni tez wspominają, ze chcieliby takie rozwiązanie – wyjaśnia.

– Trzecia rzecz to wygląd. Nasz design już zdobył kilka nagród, również na niemieckim rynku i już w środę słyszałem od dziennikarzy, że nasz autobus, z testowanych w Bonn, jest najładniejszy. Warto pamiętać, ze autobusy za wizytówkami miasta. Pierwsze, co widzimy zaraz po przyjeździe lub przylocie – poza dworcem, czy lotniskiem – to autobus. Musi więc być po prostu ładny. Poza tym Urbino jest tak zaprojektowane, by było też funkcjonalne, czyli łatwe do serwisowania i wygodne np. jeśli chodzi o wymianę paneli – kończy.

Podziel się z innymi:

facebookLogolinkedInLogolinkedInLogoemailLogowykopLogogooglePlusLogo
Zobacz również
Bonn. Trzy dni prawdy dla Solarisa

Komunikacja

Bonn. Trzy dni prawdy dla Solarisa

Jakub Dybalski 27 października 2016

Solaris wygrywa w Częstochowie. Decyduje nie cena, a parametry

Prawo & Finanse

Solaris wygrywa w Częstochowie. Decyduje nie cena, a parametry

Dominik Wójcik 25 października 2016

Stadler i Solaris jako konsorcjum. Pierwszy przetarg w Krakowie

Komunikacja

Stadler i Solaris jako konsorcjum. Pierwszy przetarg w Krakowie

Martyn Janduła 21 października 2016

 

 

 

 

 

 

współpraca
Rynek Kolejowy Onet biznes Invest Map Interia TSL biznes
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS